وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 12:31   |   کد مطلب: 15585
روز دوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان
پیروزی دیدنی بروجرد برابر دختران گیلک با اختلاف یک امتیاز/ راهیابی بروجرد به جمع 8 تیم برتر
پیروزی دیدنی بروجرد برابر دختران گیلک با اختلاف یک امتیاز/ راهیابی بروجرد به جمع 8 تیم برتر
روز دوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزادکه به میزبانی همدان در جریان است با برگزاری یک بازی زیبا و میهج آغاز شد.

به گزارش نافع، روز دوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدانپیروزی دیدنی بروجرد برابر دختران گیلک با اختلاف یک امتیاز/ راهیابی بروجرد به جمع 8 تیم برترروز دوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزادکه به میزبانی همدان در جریان است با برگزاری یک بازی زیبا و میهج آغاز شد.

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با راهیابی تیم بروجرد به مرحله بعدی پیگیری شد.

این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

در نخستین مسابقه روز دوم این رقابت‌ها صبح دوشنبه تیم بسکتبال دختران بروجرد به نمایندگی از استان لرستان به مصاف حریف شمالی خود تیم گیلان با قضاوت سمانه دهقانی، مهناز عمو و فاطمه بهرامی رفت که در یک بازی زیبا و جذاب تنها با اختلاف یک امتیاز برنده این مصاف مشخص شد.

در این مسابقه تیم گیلان در کوارتر اول و سوم برابر حریف خود با نتایج 10 بر 6 و 16 بر 14 به برتری رسید و در مقابل تیم بروجرد در کوارترهای دوم و چهارم با حساب 17 بر 11 و 13 بر 12 به پیروزی رسید تا در نهایت بروجردی‌ها تنها با یک پرتاب پنالتی در دقایق پایانی برنده این رقابت دیدنی باشند.

در پایان این مسابقه بروجردی‌ها با حساب 50 بر 49 حریف شمالی خود گیلان را از پیش رو برداشتند تا نخستین تیم صعودکننده به مرحله بعد لقب بگیرند.

هر چند گیلان‌ها این مسابقه را واگذار کردند اما فاطمه نظری از این تیم با کسب 27 امتیاز برای تیمش درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و در تیم مقابل کتایون مهدوی با به دست آوردن 24 امتیاز نقش موثری در پیروزی نماینده لرستان به نام خود ثبت کرد.

از این کروه تیم‌های اصفهان و بندرعباس امروز به مصاف هم می‌روند تا تکلیف دو تیم راه‌یافته به مرحله بعد مشخص شود.

این رقابت‌ها ظهر و عصر امروز با 5 دیدار دیگر پیگیری خواهد شد:

بازی دوم : خراسان جنوبی ـ بوشهر

بازی سوم: بندرعباس ـ اصفهان

بازی چهارم: خوزستان ـ قم

بازی پنجم: قزوین ـ زنجان

بازی ششم: کرمانشاه ـ چهارمحال و بختیاری

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد. 

به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما