وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 06:02   |   کد مطلب: 15521
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به افزایش آمار طلاق در جامعه گفت: طلاق در فرهنگ اسلامی امری نکوهیده و افزایش آن در جامعه نگران کننده است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام و المسلمین یوسف روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کبودراهنگ بر تلاش و همت خانواده ها برای استکام بنیان خانواده تاکید کرد و گفت: طلاق منفورترین حلال در اسلام است که باید تلاش شود این اتفاق به آسانی در جامعه بروز نکند.
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به ترویج طلاق توافقی در جامعه گفت: روند آسان طلاق توافقی که به راحتی در مدت زمان کوتاه در برخی دادگاه‌ها صورت می‌گيرد موضوع مهم و خطرناکی است که نشانه دوری مردم از سبک زندگی اسلامی است.
وی يادآور شد: آسان‌شدن روند طلاق، قبح آن را در جامعه می ریزد، و اين کار به صورت يک امر عادی در جامعه مطرح شده که آسيب زيادی به بنیان خانواده می زند.
وی اضافه کرد: متاسفانه ما امروز مشاهده می کنیم در برخی نقاط کشور برای طلاق گرفتن مراسم جشن می گیرند و جشن برای متلاشی شدن خانواده در فرهنگ اسلامی هیچ جایگاهی ندارد و مایه تاسف است.
امام جمعه کبودراهنگ در بخش دیگر سخنان خود به درگذشت آیت‌الله علی عراقچی همدانی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: آیت الله عراقچی عالمی ربانی و از اساتید اخلاق همچنین از مدرسان حوزه علمیه قم بود که عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام و ترویج معارف اهل بیت(ع) صرف کرد.
وی ضمن تسلیت درگذشت این عالم ربانی به محضر خاندان آن فقید و مردم کبودراهنگ گفت: ایشان از علمایی بودند که با مردم کبودراهنگ حشر ونشر داشت و در طول سالیان متمادی در کبودراهنگ سخنرانی هایی داشته اند و مردم از وجودشان در نشر مباحث اهل بیت(ع) استفاده های فراوانی کرده اند.
منبع:کورنگ
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما