وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 29 تير 1394 ساعت 21:35   |   کد مطلب: 15331
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از بازدید بیش از 40 هزار نفر از غار علیصدر در تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش نافع، حمیدرضا ریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در تعطیلات عید فطر روزانه 15 هزار نفر از غار علیصدر بازید کردند که در مجموع در این ایام بیش از 40 هزار نفر به غار آمدند.

 

وی افزود: این میزان بازدید از غار علیصدر طبیعی بوده و با توجه به تجربیات سال گذشته تمهیدات و شرایط رفاهی و سایر امکانات جانبی در اختیار مسافران قرار داده شد و آن‌ها هیچ‌گونه مشکلی برای بازدید از غار نداشتند.

یاری تصریح کرد: با وجود حجم زیاد بازدیدکنندگان در طول هر روز میانگین صف انتظار برای ورود به داخل غار به زیر یک ساعت کاهش یافت در حالیکه در سال‌های گذشته صف انتظار چهار یا پنج ساعت به طول می‌انجامید.

وی خاطرنشان کرد: پارکینگ و سایر امکانات برای اقامت مسافران در محوطه اطراف غار فراهم شده بود و هیچ مسافری با مشکل کمبود امکاناتی از جمله اسکان و پارک ماشین مواجه نشد و به خوبی مورد پذیرایی قرار گرفتند.

یاری با بیان اینکه امسال استان همدان با مشکل کم‌آبی مواجه شده، گفت: خوشبختانه طی تعطیلات گذشته مسافران با مشکل کمبود آب برخورد نکردند همچنین علاوه بر در اختیار گذاشتن تمامی امکانات توسط شرکت سیاحتی علیصدر، اهالی روستای علیصدر نیز مسافران را یاری کردند.

منبع:ایسنا

انتهاي پیام/ح

 

دیدگاه شما