وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 تير 1398 ساعت 08:17   |   کد مطلب: 15114
 آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر
دولتمردان امریکایی در مجامع بین المللی حرف از حقوق بشر می زنند، دریغ از آنکه خود پایبند این حقوق از دست رفته بشر باشند و بزرگترین ناقض حقوق بشر هر روز در گوشه ای از کره خاکی کودکان و زنانی بی پناهی را به دامان مرگ می فرستند.

به گزارش نافع، چهارمین ماه از سال های بعد از انقلاب یاد آور حماسه ها و رشادتهای رزمندگان و سربازان روح الله و عملیاتهای فتوح و سرنوشت سازی بود که در این ماه به اجراء  در آمد. و اتفاقات مهمی به وقوع پیوسته:

1-بمباران وحشیانه جنوب لبنان توسط رژیم اشغال قدس با حمایب آمریکا سال 1361 .

2-ترور رئس جمهور و امام جمعه تهران مقام معظم رهبری حضرت سید علی حسنی خامنه ای 6تیر ماه 1360 در مسجد ابوذر تهران توسط گروه های تروریستی

3-هفتم تیر ماه 1360دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران در ماه رمضان توسط عوامل فرقه تروستی در اثر بمب گذاری ،منفجر و بیش از 70نفر از خدمت گزاران و شهید مظلوم آیت االله  بهشتی به خاک و خون کشیده شدند، به چی جرمی؟واین روز به نام قوه قضایه در تاریخ ثنت شد.

4- هفتم تیر ماه 1360 شهادت و ترور محمد کچوئی رئس سازمان زندانهای کشور با حمایت آمریکا توسط ترویسعای خائن ؟

5-یازدهم تیر ماه 1361پیر مرد هشتاد ساله ای که به قصد نمار به خلق در محراب ایستاده چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی توسط تروسهای ضد بشر تکه تکه میشود؟

6- حادثه ای از هه تلخ تر،ساعت 10/10دقیقه صبح دوازدهم تیر ماه 1367 محسن رضائیان خلیبان هواپیمایی ایرباس به شماره پرواز 655 خطاب به 290 نفر مسافراین پرواز گفت با سلام به رهبر کبیر انقلاب و درود بیکران به دوران پاک شهیدان و آرزو سلامتی شما مسافران از طرف هواپیمای جمهوری اسلامی ایران ورود شما را به هواپیمای ایر باس خوش آمد می گویم ......

دقایقی بعد دستان پلید فرمانده ناو آمریکایی یواس‌اس وینسنس  دستور حمله و ماشه  موشک دار می چکاند و با شلیک به هواپیمای مسافربری ایران مرتکب بزرگترین و هولاناکترین جنایت و حادثه قرن می شود و تمام معادلات حقوق بشر را نقض می کند ،290درآسمان تکه تکه مبشود ؟ و با افتخار می گوید سنگینی این بار را تا پایان عمر به دوش می کشم و از طرف  دولت مردان آمریکا که از حامیان ترویست می با شند نشان و درجه لیاقت به اواهداء میشود ؟؟؟؟

و این گرگ گرسنه به علت مشکلات عدیده روحی و روانی راهی تیمارستان می شود و به دنبال خلبان خونخوار و ضد بشری که بمب اتم را به سر شهروندان در هیروشیمای زاپن انداخته بود به همان  بیمارستان منتقل میشود ؟ و این مسئولان مردم مظلوم از دولت خشن ،دروغگو و ضد بشرو حامیان جنایتکار که ااز حقوق بشر حرف می زنند ؟؟

آیا شما جوابگو هستید؟که تا کنون در جهان و کشورهای منظلوم حقوق بشر را زیر گذاشه اید؟

و در سال 1880 جنایات سنگینی  را در مکزیک و چندین هزار نفر را قطعه قطعه و آتش زدید .

و در سال 1917 منطقه ای به طول  800متر در سرعت خون جاری بود فراموشی نمی شود  کودتا در ایران 28 مرداد 33؛1953 علیه مصدق و قتل عام هزاران نفر؟

سرنگونی دولت مردمی گواتمالا در سال1954و به قدرت رساندن دولت غیر قانونی پیوسته و دقتل عام 30 هزار نفر از مردم مظلوم کوتای نظامی در سال 1966در اندونزی و کشتار و جنایتی خون بار صد ها هزار نیکارا گوئه

کودتا  بر ضد حکومت مردمی هوگو چاوز در ونزولا 2002و تاریخ فراموش نکرده کودتا-کشتار و دخالت در اروگوئه-قبرس –کره جنوبی –ترکیه-هندوراس-پاناما-چین و بمباران شیمیایی در زاپن جنگ جهانی دوم .

اشغال نظامی –لبنان –لائوس-ویتنام – تایلنند-گونگو –کامبوج-سومالی-لشکرکشی به عراق به بهانه داشتن سلاحهای شیمیایی که اهدائی خودشما بودما بود ؟؟؟

جنایات ضد بشری در زندانهای گوانتامانا ،جاسوسی و صد ها خلاف غیر قانونی

کودتا و اجرای و حمایت از انقلاب های رنگی –برایساقد نمودن حکومتها در چرحستان- اوکراین –قرقیستان-ایران و..........

دخالت در میانمار –سوریه-فلسطین-عراق-یمنو حمایت از تروریست تقویت  نظامی علیه  مسلمان و اختلاف انگیزی؟

صدها جنایت دیگر که تاریخ شرمنده از عنوان آنهاست از خیانت این شیطان بزرگ که مدعی حقوق بشر است و ایران اسلامی که خود قربانی تروریست است بارها محکوم کرده ،تحریمو تهدید را به رخ سلیمی  و تحت عنوان گزینه ها روی میز است ؟

با کدامین گناه؟؟؟                                            

دیدگاه شما