وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 16:45   |   کد مطلب: 14851
مدیر جهاد کشاورزی کبودراهنگ خبر داد؛
بهره برداری از 10 پروژه کشاورزی در کبودراهنگ
	بهره برداری از 10 پروژه کشاورزی در کبودراهنگ
مدیر جهاد کشاورزی کبودراهنگ گفت: یک واحد پرورش گوساله 100 راسی با اشتغالزایی 4 نفر و 9 پروژه آّبیاری بارانی تحت فشار با اشتغالزایی 38 نفر در بیش از 156 هکتار از اراضی آبی شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش نافع، حمیدرضا اسماعیلی در تشریح پروژه های هفته جهاد کشاورزی در کبودراهنگ عنوان کرد: یک واحد پرورش گوساله 100 راسی با اشتغالزایی 4 نفر و 9 پروژه آّبیاری بارانی تحت فشار با اشتغالزایی 38 نفر در بیش از 156 هکتار از اراضی آبی شهرستان به بهره برداری رسید.
فرماندار کبودراهنگ نیز در حاشیه افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها اظهار کرد: با عنایت به اینکه کبودراهنگ شهرستان وسیعی است و از نظر کشاورزی در رتبه های نخست استان و حتی در برخی از موارد بعنوان پایلوت در حوزه تحقیقات کشاورزی در کشور مطرح است لذا بایستی در حوزه مدیریت مصرف آب اقدامات اساسی انجام دهد.
احسان قنبری با اشاره به بحران آب در دشت کبورداهنگ افزود: در راستای مدیریت مصرف آب بیش از 10 پروژه آّبیاری بارانی، قطره ای و کلاسیک با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 273 میلیون ریال در شهرستان کبودراهنگ در سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو به بهره برداری رسیده است.
منبع:کورنگ
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما