وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 11:34   |   کد مطلب: 13969
برای کسب موفقیت باید همه رقبا را شکست بدهم
عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات جام جهانی کشتی آمریکا گفت: موفقیت در این عرصه های بین المللی شروع خوبی برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک است هر چند حریفان سرسختی داخلی را پیش رو دارم و برای کسب موفقیت باید همه رقبا را شکست بدهم.

به گزارش نافع، میثم مصطفی جوکار روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ما اظهار کرد: خوشحالم که شروع سال جدید با کسب عنوان قهرمانی همراه با تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در جام جهانی آمریکا همراه شد اما به خوبی می دانم که در ادامه باید همین آمادگی را حفظ کنم تا در رقابت های جهانی و المپیک بازهم دوبنده تیم ملی را در اختیار داشته باشم.

وی اضافه کرد: اینکه انتخاب کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی بودم افتخار ارزنده ای است ولی برای ادامه حضور در رقابت های جهانی و المپیک باید بتوانم ابتدا در رقابت های انتخابی تیم ملی حریفان داخلی را شکست دهم.

وی بیان داشت: در داخل کشور حریفان سرسختی را پیش رو دارم که هر یک در انتظار تصاحب دو بنده اصلی تیم ملی هستند و برهمین اساس وقت چندانی ندارم و باید پس از چند روز استراحت تمرین آماده سازی خود را دنبال کنم.

جوکار با اشاره به نتایج درخشان تیم ملی کشورمان در جام جهانی کشتی آمریکا گفت: رسول خادم تیم ملی را متحول کرده است و در تمامی مبارزه ها بدون استرس حریفان را اسیر قدرت و تکنیک خود کردیم و این روند باید ادامه یابد.

وی افزود: رسول خادم طی این مدت درس های زیادی داد و تجربه گرانبهای خود را در اختیار ملی پوشان گذاشت به خصوص اینکه توانستم با انگیزه ای که برایم ایجاد شد در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و جام جهانی موفق عمل کنم.

وی یادآور شد: موفقیت در این عرصه های بین المللی شروع خوبی برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک است هر چند حریفان سرسختی داخلی را پیش رو دارم و برای کسب موفقیت باید همه رقبا را شکست بدهم.

میثم مصطفی جوکار در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در جام جهانی 2015 آمریکا بر تمامی حریفان غلبه کرد و سهم بسزایی در قهرمانی تیم ملی ایران داشت.

جوکار در فینال این رقابت ها برابر کلیتون فاسترآمریکایی در سه دقیقه نخست با انجام زیرگیری های و درخت کن های بی نقص با نتیجه 10 بر دو صاحب برتری شد و قبل از چهار دقیقه با انجام یک زیرگیری دیگر با نتیجه 12 بر دو به برتری رسید.

تیم ملی کشورمان بامداد دوشنبه هفته گذشته با برتری پنج بر سه مقابل تیم آمریکا، میزبان جام جهانی 2015 برای چهارمین سال پیاپی به مقام قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد دست یافت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما