به گزارش نافع،مهرداد خورشیدوند در گفتگویی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امسال توانستیم برنامه مدونی را برای فعالیت تاکسیرانان در شهر داشته باشیم که در نهایت منجر به کاهش میزان شکایات مردم طی ایام نوروز شد.
وی با بیان اینکه میزان شکایات مردم تا روز 16 فروردین، هفت مورد بوده، خاطرنشان کرد: با شیفتبندی فعالیت رانندگان، در نیمه اول تعطیلات 40 درصد و در نیمه دوم 60 درصد فعال بودند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با اشاره به فعالیت 70 خط تاکسی در همدان، بیان کرد: با ارائه لیست تاکسیرانان فعالیت آنها طی ایام تعطیلات تقسیم و شیفتبندی شد.
وی از راهاندازی تاکسی گردشگری در مسیر هتل بوعلی طی ایام نوروز خبر داد و افزود: 20 تاکسی در این مسیر به ارائه سرویس به گردشگران پرداختند.
خورشیدوند با اشاره به فعالیت گشت بازرسی و واحد رسیدگی به شکایات سازمان طی ایام عید، گفت: پرسنل سازمان نیز در این ایام فعالیت داشتند.
این مسئول با اشاره به ارسال 3 هزار و 424 مورد پیامک در خصوص رعایت آراستگی ظاهری، نظافت داخل و بیرون خودرو و... از سوی رانندگان طی این ایام عید، افزود: طی ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نصب بنر و پوستر داخل سازمان و خودروها اقدام کردیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان در پایان افزود: در ایام عید ممنوعیت ارائه خدمات دربستی از سوی تاکسیرانان در نظر گرفته شده بود.
دیدگاه شما