وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 11:29   |   کد مطلب: 13189
کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه:
عزت و اقتدار ملت ایران به برکت خون شهداست
عزت و اقتدار ملت ایران به برکت خون شهداست
عزت و اقتدار امروز ملت ایران به برکت خون شهداست و افتخارات ملت ایران در عرصه جهانی به برکت خون شهیدانی است که با همت والا پا در میدان دفاع مقدس گذاشته و در راه عزت سرزمین اسلامی جانفشانی کردند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ حسین توسلی کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه در یادواره شهدای روستای آقکند شیرین سو با بیان این مطلب، گفت: مفتخرم که دیپلمات بسیجی هستم که همه خدمت 20 ساله ام در نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مراکز حساس سیاسی، امنیتی بوده و ماموریت هایم در ریاض مرکز وهابیت و عراق و نجف مرکز تشیع و فقه و مرجعیت بوده است.
وی با بیان این که شهید سردار الله دادی و شهید انصاری رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان و شهید شاطری از دوستان و همکاران نزدیک من در لبنان بوده اند، گفت: مفتخرم که امروز بنده به عنوان سرباز ولایت از خط مقدم جبهه مبارزه با تکفیر و داعش و جبهه النصره و اسرائیل آمده ام.
حسین توسلی تفحص پیکر مطهر شهدا در خاک های شلمچه، بصره، فاو و جزیره مجنون را از افتخارات خود عنوان کرد و گفت: پیکر مطهر شهدای تفحص ما با چه عزت و احترام ویژه ای در میان ملت ایران تشیع می شدند اما عراقی ها هیچ ارزشی به کشته های خود قائل نبودند.
وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که از جنگ به عنوان نعمت الهی یاد کردند، گفت: برخی ها در آن زمان تشکیک می کردند که چگونه جنگ تحمیلی با بیش از 200 هزار شهید و دهها هزار مجروح و مصدوم و آزاده و خسارت های صدها هزار میلیاردی و نابودی زیرساخت های کشور می تواند برای کشور ما نعمت باشد.
دیپلمات کشورمان در لبنان ادامه داد: امروز بعد از گذشت این مدت طولانی از دفاع مقدس به برکت خون شهدا فرمایش امام راحل تحقق یافته است و امروز سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی بر روی قبر صدام ملعون قرار گرفته است و می گوید من اینجا هستم ای صدام تو کجایی؟
وی با مقایسه شرایط امروز عراق و جمهوری اسلامی ایران گفت: صدام به پشتیبانی همه کشورهای دنیای عرب و غیرعرب با تمام امکانات نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، لجستیک به ایران حمله کرد و با وجود اینکه محدودیت هایی مانند، تحریم های نظامی، اقتصادی، سیاسی، خروج سفرا و ده ها توطئه دیگر برای کشورمان ایجاد کردند باز هم شکست خورد.
توسلی ضمن اظهار نگرانی از نابودی زیرساخت های کشور عراق گفت: صدام احمق با تحمیل دو جنگ ایران و کویت به عراق بخش مهمی از زیرساخت های عراق را نابود کرد و سپس با حمله ائتلاف به این کشور بسیاری از زیرساخت های دیگر عراق نابود شد.
وی با اشاره به جنایت های آمریکایی ها در عراق گفت: آمریکایی ها جنایاتی در عراق مرتکب شدند که در طول تاریخ سابقه نداشت اما سرانجام با ذلت و سرافکندگی از عراق خارج شدند.
دیپلمات کشورمان در لبنان در بخش دیگر سخنان خود به تحولات لبنان اشاره کرد و گفت: امروز لبنان به برکت خون شهدا و روح امام راحل و ارشادات رهبر معظم انقلاب به حدی از قدرت رسیده است که حزب الله نه تنها نیروی بازدارنده در مقابل رژیم صهیونیستی و اسرائیل است بلکه به عنوان نیروی تعیین کننده در تحولات منطقه حساس خاورمیانه محسوب می شود.
وی قدرت امروز حزب الله را محدود به لبنان ندانست و گفت: امروز حزب الله در سوریه، عراق و یمن مدیریت می کند و بدون اراده حزب الله هیچ گروهی قادر به تعیین دولت نیستند و نخواهد بود.
توسلی با اشاره به جنایت رژیم اسرائیل در قنیطره گفت: زمان تجاوز اسرائیل به کشور لبنان به سر رسیده است چرا که پاسخ حزب الله شدیدتر و کوبنده تر خواهد بود.
انتهای پیام/

دیدگاه شما