وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 12:30   |   کد مطلب: 12660
همدان، میزبان نخستین نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی می‌شود
قانون ساماندهی مد و لباس در سال 1385 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و دارای آیین‌نامه اجرایی شد و در سال 91 برای نخستین بار آیین‌نامه آن به استان‌ها ابلاغ شد تا کارگروه مد و لباس اسلامی و ایرانی در استان‌ها تشکیل شود.

به گزارش نافع، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در سال 91 اولین جلسه این کارگروه تشکیل شد، اما ادامه پیدا نکرد. در حال حاضر با توجه به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی در کشور و اولین نمایشگاه مد و لباس در استان همدان، کارگروه مد و لباس اسلامی و ایرانی تشکیل جلسه داد تا برای برپایی این نمایشگاه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برپایی نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی در استان از 3 تا 7 اسفند ماه سال جاری گفت: هدف از تدوین قانون ساماندهی مد و لباس حفظ هویت اسلامی و ایرانی بوده تا الگویی مناسب برای پوشش به مردم ارائه شود.

فاضل عبادی ادامه داد: محتوای نمایشگاه باید به گونه‌ای باشد که با الگوسازی برای مخاطبان بتواند ذائقه مردم را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: حضور عوامل اجرایی و پوشش دست‌اندرکاران نمایشگاه هم نباید مغایر با لباس‌های ارائه شده باشد و بهتر است عوامل اجرایی از همان لباس‌های ایرانی و اسلامی استفاده کنند.

دیدگاه شما