وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 10:47   |   کد مطلب: 12630
 بیمارستان فرشچیان در سفر هیأت دولت به همدان افتتاح می‌شود
همزمان با دهه مبارک فجر 805 طرح با 6 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار در همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نافع، استاندار همدان با بیان این مطلب در جشن بزرگ کارگری همدان گفت: در دو ماه گذشته نیز طرح هایی با اعتبار 5 هزار میلیارد ریالی با حضور مقامات کشوری در استان افتتاح شده است.

محمدناصر نیکبخت اظهار داشت: در سال های اخیر از مجموع یک هزار و 500 واحد تولیدی موجود در استان، 600 واحد تعطیل و 300 واحد نیز با فعال بودن ظرفیت زیر 60 درصد در شرف تعطیلی بوده و تنها 120 واحد بزرگ در استان فعال بودند.

وی بیان کرد: به منظور ورود دوباره این واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید، تعیین تکلیف معوقات بانکی این واحدها در دستور کار قرار گرفته و این واحدها از لیست بانک ها خارج و تعدادی نیز تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کردند.

نیکبخت با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان از تاثیرگذارترین قشرها در همه امور کشورند، بیان کرد: این تاثیرگذاری با حضور این قشر در مراحل مختلف انقلاب از جمله جنگ خود را نشان داده است.

وی اضافه کرد: کارگران با لبیک به ندای امام خمینی (ره) برای ایجاد استقلال و قطع وابستگی ها وارد میدان شده و در پویایی اقتصاد و تولید حرکتی جهادی از خود نشان دادند که تاکنون نیز این حرکت پایدار بوده است.

نیکبخت با بیان اینکه تحریم ها با وجود رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، تدبیر دولت و حمایت مردم تاثیر چندانی نداشته، عنوان کرد: هم اکنون کشور روسیه در مدت زمان کوتاهی که از تحریم این کشور گذشته است به ترس و اضطراب دچار شده است که خوشبختانه در ایران چنین وضعیتی وجود ندارد.

وی، وجود سرمایه گذار را عامل توسعه استان دانست و اضافه کرد: در سال جاری قدم های بلندی برای رونق و توسعه اقتصادی استان برداشته شده است.

نیکبخت از افتتاح بیمارستان فرشچیان در سال آینده خبر داد و ادامه داد: این مرکز درمانی همزمان با سفر هیات دولت به استان همدان افتتاح شده و بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی در خاورمیانه نیز در این سفر در شهرستان رزن بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/ح

 

 

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت