وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 آبان 1398 ساعت 06:38   |   کد مطلب: 11696
عزاداری و سوگواری مردم همدان در  سالروز وفات پیامبر اعظم(ص)
همزمان با سالروز وفات پیامبر اعظم (ص) و سبط ایشان امام حسن مجتبی (ع)، همدان غرق در عزا و ماتم است.

به گزارش نافع، مردم درالمومنین همدان همزمان با رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) از شب گذشته با حضور در مساجد، تکایا و آستان مقدس امامزادگان به اقامه عزاداری و سوگواری پرداختند.

آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان میزبان انبوه عزادارانی است که از شب گذشته با حضور در این مکان مقدس ارادت خود را به پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) ابراز کردند.

صحن و سراهای این آستان مقدس مملو از جمعیت عزاداری است که با اجتماع در این مکان خالصانه به پیامبر رحمت و سبط اکبرش ابراز ارادت می کنند.

شهر دارالمجاهدین همدان همزمان با آغاز ماه محرم پرچم های عزا را بر سر در خیابانها، کوچه و مساجد به پا کرده و هیات های عزاداری با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) ارادتهای خالصانه خود را به پیامبر اکرم(ص) ابراز کردند.

قرائت زیارتنامه پیامبر (ص) از بعید، قرائت زیارت عاشورا، مداحی و سوگواری، اقامه نماز جماعت، سینه زنی و سخنرانی از جمله برنامه های ویژه سالروز وفات پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در همدان است.

برگزاری همایش لبیک یا رسول الله (ص) در شهرستان اسد آباد نیز از ویژه برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان است که در مسجد جامع این شهر از ساعت 16 امروز با حضور عاشقان ولایت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما