وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 08:15   |   کد مطلب: 11302
شنیده شده هیات نظارت برتشکل های اسلامی دانشگاه بوعلی سینا مصوبه ای مبنی بر ممنوع بودن فعالیت تشکل ها در روز دانشجو، 16 آذر داشته و مقرر نموده فقط برنامه خود دانشگاه در آن روز برگزار شود.

به گزارش نافع به نقل از صدای دانشجو، شنیده شده افراد تندرو و حامی فتنه 88 به دنبال ایجاد تشکل جدید در دانشگاه بوعلی سینا تحت اسامی جدید و ناشناس هستند.

شنیده شده روابط عمومی دانشگاه صنعتی همدان بلیط نیم بهای شهربازی بین دانشجویان توزیع می کند.

شنیده شده اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی همدان از درج خبر سایت صدای دانشجو تحت عنوان  "قحط الرجال در دانشگاه صنعتی همدان" حمایت کردند.

شنیده شده سرپرست دانشگاه صنعتی همدان، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا که از فعالین و حامیان فتنه 88 بوده را به عنوان مشاور خود منصوب نموده این فرد نسبت فامیلی نزدیکی با جناب سرپرست دارد.

شنیده شده سرپرست جدید دانشگاه ملایر به دنبال استفاده از دکتر م.ع  که از فعالین ستاد میر حسین موسوی در سال 88 بوده و از دوستان نزدیک وی می باشد به عنوان یکی از معاونین خویش می باشد.

شنیده شده رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با سخنرانی حجت الاسلام رسایی در روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مخالفت کرده است.

شنیده شده محسن رضایی روز 20 آذر در دانشگاه آزاد ملایر سخنرانی می کند.

شنیده شده در یکی از نشریات دانشگاه بوعلی سینا از فردی که به اتهام توهین به رهبری محکوم و بازداشت شده حمایت شده و وی را فردی با شرافت معرفی و بر ادامه راه وی تاکیید کردند، ولی تاکنون کمیته نظارت بر نشریات با این نشریه موهن برخوردی نکرده است.

شنیده شده یکی از ثروتمندان شهر که چندی پیش اسم وی در بین 4 بدهکار بزرگ بانکی کشور دیده می شد در همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان وعده سرمایه گذاری چند صد میلیادردی در استان را داده است.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما