وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 16 آبان 1393 ساعت 19:24   |   کد مطلب: 10687
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:باید در به کارگیری افراد به تخصص و تعهد آنها توجه صورت گیرد، از رسانه‌ها خواست برای از بین بردن معضل پارتی‌بازی وارد کار شده و آن را به چالش بکشند.

احمد آریایی‌نژاد درگفتگو با خبرنگار با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه این طرح را بررسی و کلیات آن را تصویب کرده است،  تأکید کرد: به طور حتم وجود معضل پارتی‌بازی به ویژه در استخدامی‌ها در بسیاری از موارد زمینه برای به کارگیری افراد ناکارآمد را فراهم می‌کند. 

وی با اشاره به پارتی‌بازی برخی ادارات و دستگاه‌ها در آزمون استخدامی گفت: در همین راستا و برای رفع این معضل، طرح شفاف‌سازی آزمون‌های استخدامی، در مجلس شورای اسلامی تدوین شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این طرح، اعلام نمرات، رتبه و نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی به داوطلبان استخدام از سوی دستگاه برگزارکننده آزمون استخدامی مورد تأکید قرار گرفته است.

وی ممنوعیت به کارگیری‌ غیر قانونی نیروی انسانی را از دیگر موارد این طرح در راستای مقابله با معضل پارتی‌بازی عنوان کرد و گفت: امیدوارم با تصویب این طرح، معضل پارتی‌بازی‌ و عدم شفافیت در کارگیری نیروها از رسمی گرفته تا پیمانی در ادارات دولتی یا مراکز فعال زیر نظر دولت روند کاهشی محسوسی به خود بگیرد.

آریایی‌نژاد از پرداخت جریمه برای مدیران متخلف در عدم انجام این قانون خبر داد و افزود: با تصویب این طرح و تبدیل آن به قانون، مدیران در انتصاب افراد باید به آن توجه داشته باشند در غیر این صورت مشمول پرداخت جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه این طرح برای بررسی تقدیم کمیسیون اجتماعی مجلس شده است، کار بررسی آن را در این کمیسیون هفته آینده اعلام کرد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما