وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 11:24   |   کد مطلب: 10646
چگونگی ویرایش فایل های PDF به طور آنلاین
همه ما به خوبی می دانیم که بهترین حالت برای انتقال اسناد، به صورتی که فونت، رنگ ساختار و تمام موارد جزیی آن به هم نریزد استفاده از فایل به صورت پی دی اف است!

به گزارش نافع به نقل ازبرسام؛ در واقع فایل های پی دی اف به شما و مخاطبین تان کمک می کند که یک محتوا را با شکل ثابت مطالعه کنید! اما گاهی فرم ها را در قالب پی دی اف ارائه می کنند و این کمک می کند که اطلاعات فرم ها تغییر نکند! از سویی برای پر کردن چنین فرم هایی شما نیاز دارید که ابتدا فرم ها را پرینت بگیرید! بعد به سوالات جواب دهید و جای خالی ها را پر کنید و بعد هم دوباره آن را اسکن کنید! این کار بسیار وقت گیری است که اصلا با روند تکنولوژی امروزه هماهنگی ندارد!

PDF

اما نرم افزارهایی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا در پی دی اف بنویسید و به راحتی ان را ذخیره کنید! در این صورت هم باز مجبور خواهید بود که، نرم افزار مورد نظر مطابق با سیستم تان را پیدا کنید و دانلود کنید و نصب کنید و بعد استفاده کنید!

اما یک روش بسیار خوب و راحت هم این است که می توانید از وب سایت pdfescape استفاده کنید! در واقع pdfescape نرم افزار تحت وبی است که شما می توانید از آن برای ویرایش فایل های پی دی اف خود استفاده کنید.

برای آشنایی و شروع کار با هم به این وب سایت سفر می کنیم:

برای ورد به سایت pdfescape کلیک کنید.

به محض وارد شدن به این سایت می توانید حدس بزنید که کار این سایت چیست!

اول دکمه نارنجی EDIT YOUR PDF NOW  را مشاهده می کنید که خوب است اول آن را کلیک کنید:

 PDF

بعد از این وارد صفحه ای شبیه به زیر خواهید شد.

 PDF

دکمه سمت چپ خاکستری رنگ را اگر کلیک کنید می توانید به طور رایگان و البته آنلاین فایل های خود را به نرم افزار معرفی کنید و آن ها را ویرایش کنید! پس شروع می کنیم و روی آن کلیک می کنیم. بعد از کلیک کردن با تصویری مثل زیر روبرو می شویم:

 PDF

کارهایی که می توانیم با پی دی اف هایمان و با این نرم افزار تحت وب انجام دهیم را به شما نشان داده ایم. شما در گزینه اول می توانید توسط این نرم افزار فایل پی دی اف ایجاد کنید! اندازه ی این فایل ها به صورت نامه و A4 می باشد اما ما بیشتر با گزینه دوم و بعدی ها کار داریم

گزینه ای که دور آن را کادر کشیده ایم مشاهده کنید. با این گزینه می توانید فایل های پی دی اف خود را آپلود کنید و آن ها را ویرایش کنید . ( مورد سوم به شما می گوید که می توانید لینک دانلود یک پی دی اف را به این برنامه معرفی کنید! – گزینه چهارم هم کمک می کند تا فایل هایی که قبلا باز کرده اید را مجددا باز کنید )

بعد از فشردن گزینه دوم به صفحه زیر هدایت می شویم:

 PDF

بعد از باز کردن یک فایل پی دی اف :

 PDF

شما می توانید با استفاده از ابزارهای سمت چپ روی پی دی اف کار کنید و آن را ویرایش کنید

 PDF

نهایتا بعد از اینکه ویرایش شما کامل شد می توانید آن را با استفاده از دکمه های کناری، ذخیره، دانلود و یا حتی مستقیما پرینت بگیرید.

دیدگاه شما