وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 ساعت 09:46   |   کد مطلب: 9985
کسب نخستین امتیاز الوند در لیگ دسته ۲
تیم فوتبال الوند همدان در نخستین مصاف خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با حساب صفر بر صفر برابر میهمان شهدای جویبار به تساوی دست یافت.

به گزارش نافع به نقل از  همدان ورزش ؛ رقابت‌های دسته دوم باشگاه‌های کشور از عصر ۱۴ مهر با انجام چند بازی در نقاط مختلف کشور آغاز شد تا ۴۰ تیم حاضر در این مسابقات در مرحله اول به مصاف حریفان خود بروند.

بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال این مسابقات در چهار گروه ۱۰ تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

تیم الوند همدان در گروه چهارم لیگ دسته دوم با تیم‌های بهمن شیراز، خونه به‌خونه مازندران، شهرداری ذزفول، هف سمنان، گرند بجنورد، شهرداری جویبار، نماینده زنجان، سپیدرود رشت و گهر درود هم گروه شده است.

در نخستین هفته این مسابقات تیم فوتبال الوند در ورزشگاه شهید مفتح همدان با قضاوت حسین مقابلی ( داور وسط)، حمید آذرنیاد و محسن بابایی (کمک داور) و رضا مرادی (داور چهارم)  و نظارت عباس شمسویان همگی از استان مرکزی با حضور حدود ۲۰۰ تماشاگر از حریف مازنی خود شهدای جویبار پذیرایی کرد.

منوچهر بیگم‌جانی سرمربی جوان و خوش‌آتیه تیم فوتبال الوند که سابق مربیگری در لیگ‌های دسته اول و دوم در کارنامه خود دارد با ترکیب حجت اله للری، امید خورج، ایرج خدایاری، علی محمدی (۷۹ میثم زمانی)، هومن یوسفیان، حامد میرزایی( ۸۶ محسن لطفی) روح اله فلاح، امیر محمدی، محسن خدابنده‌لو، شهرام کوثری ( ۶۵ داود عنبریان) و مصطفی قیصری به مصاف حریف خود کرد.

در این بازی هر دو تیم در نیمه نخست حملات کم‌خطری را روی دروازه‌های هم تدارک دیدند که موفق به گلزنی نشدند.

در نیمه دوم با تغییراتی که در ترکیب و سیستم هر دو تیم ایجاد شد باز هم حملات بیشتری صورت گرفت اما با بی‌دقتی مهاجمان و همچنین درخشش خیره‌کننده حجت‌اله للری دروازه‌بانی با تعصب الوندی‌ها به گل نرسید.

این مسابقه در نهایت در پایان ۹۰ دقیقه با حساب صفر بر صفر به پایان رسید تا هر دو تیم با یک امتیاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته دو را آغاز کنند.

مصطفی قیصری، هومن یوسفیان و امید خورج بازیکنان تیم الوند در این بازی از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

کسب این تساوی در حال صورت گرفت که در اواخر بازی حواشی بین کادرفنی هر دو تیم در کنار زمین به وجود آمد که با وساطت داور چهارم و ناظر بازی ختم شد.

مهندس بهرام یدی مالک باشگاه، وحید بیگم‌جانی مدیرعامل الوند، سیدمحمدعیوقیان رئیس هیئت فوتبال، داود مهابادی و اعضای کادر مربیگری و سرپرستی و همچنین بازیکنان تیم پاس و فرماندار شهرستان جویبار و هیئت همراه در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

به دلیل مسافت زیاد ورزشگاه شهید مفتح و خارج از شهر بودن آن این بازی با استقبال زیادی از هواداران و تماشاگر روبرو نشد.

در سایر بازی‌های این گروه خونه‌به خونه مازندران موفق شد دو بر یک شهرداری ذزفول را شکست دهد، بهمن شیراز در یک بازی پرگل با حساب سه بر دو هف سمنان را از پیش‌رو برداشت و مسابقه بین سپیدرود رشت و شهرداری زنجان صفر بر صفر مساوی شد.

مسابقه بین گهر دورود و گرند بجنورد به دلیل نامشخص بودن نماینده لرستان برگزار نشد و خبرها از انحلال باشگاه گهر دورود حکایت دارد.

در هفته دوم تیم الوند باز هم با قرعه میزبانی مواجه شده است و باید روز سه‌شنبه ۲۲ مهر ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید مفتح همدان از تیم شهرداری ذزفول پذیرایی کند.

تا پایان هفته نخست تیم الوند همدان با کسب یک امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه چهارم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران قرار گرفته است.

دیدگاه شما