وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 ساعت 09:32   |   کد مطلب: 9981
طرح نیابت توسط جمعیت هلال احمر در تویسرکان اجرا شد
به منظور تکریم سالمندان طرح نیابت توسط جمعیت هلال احمر در تویسرکان اجرا شد.

به گزارش نافع، حسین ترکاشوند سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به اجرای طرح نیابت در تویسرکان، اظهار کرد: این طرح یکی از طرح های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر است که با مشارکت داوطلبان خیر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: طرح نیابت یکی از برنامه های حمایتی از سالمندان است که خودسازی، تجربه زندگی گروهی و جمعی، عملی شدن تجارب و تخصص ها، آشنایی عملی با مشکلات و مصائب سالمندان بدون فرزند و خدمت رسانی به آنان از جمله دستاوردهای آن است.

سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان با بیان اینکه کمک به سالمندان در انجام کارهای روزمره، بیرون از خانه، پرستاری از سالمندان و رسیدگی به آنها از جمله فعالیت های داوطلبان در این طرح است، عنوان کرد: جذب افراد علاقه مند و داوطلب به فعالیت و خدمت رسانی به چنین سالمندانی به نیابت از فرزندان شان در حد مطلوب و کیفیت کار از جمله اهداف این طرح است.

ترکاشوند افزود: اجرای این طرح می تواند شادابی، نشاط، طراوت، سرزندگی و معنای جاری بودن و زنده بودن را برای این قشر از جامعه محقق کرده و نقش هلال احمر را در یاری رساندن به همنوع پررنگ تر کند.

سهراب اسدی مسئول کانون داوطلبان جمعیت هلال احمر تویسرکان نیز با بیان اینکه در راستای ترویج اهداف و ماموریت های نوع دوستانه، طرح نیابت در این جمعیت اجرا شد، اظهار کرد: توزیع سبد کالا بین سالمندان نیازمند، سرکشی از پدران و مادران سالمند شهدا، کنترل فشار خون سالمندان در چادرهای سلامت و حضور داوطلبان جمعیت در پارک ها در راستای کنترل فشار خون و قند سالمندان از جمله اقدامات انجام شده در این طرح بود.

وی کمک به خانواده های بی فرزند و سالمند، ترویج خدمت رسانی با ارائه خدمات سازمانی به مردم و ایجاد انگیزه و حس اعتماد به نفس در بین اعضا و داوطلبان را از اهداف این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما