وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 21:41   |   کد مطلب: 9970
واقعه غدیر در همدان بازسازی می‌شود
فرماندار همدان از برگزاری نمایش غدیر به مدت سه روز با محوریت انتقال مفهوم غدیر در شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش نافع، علی تعالی در ستاد بزرگذاشت غدیر از برگزاری نمایش روز غدیر در صد نقطه کشور خبر داد و اظهار کرد: این نمایش در مدت سه روز توسط 700 نفر و در هر روز دو سانس با ظرفیت بازدید هر سانس سه هزار نفر در اردوگاه شهید شهبازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به روز غدیر به عنوان بزرگ‌ترین و اصولی‌ترین اعیاد شیعیان عنوان کرد: محور اصلی این روز ولایت و امامت است در حالی که دشمنان سعی می‌کنند نظر اصلی نبی اکرم(ص) در رابطه با ولایت امیرالمومنین روشن نشود.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه این نمایش برای نخستین بار در همدان برگزار می‌شود تصریح کرد: باید در این نمایش از نظر شکل و محتوا دقت نظر شود که مطابق با واقعیت‌های شیعه باشد و از نظر کیفیت مخاطبان را به خود جذب کند.

وی بیان کرد: هدف از این برگزاری این نمایش این است که مفهوم غدیر که ولایت امیرالمومنین را به عنوان یک اصل اساسی منتقل کند بنابراین این برنامه به صورت کشوری و ملی دیده شده است.

تعالی تنها ولایت را راه رسیدن به خدا برشمرد و تأکید کرد: ایران به عنوان تنها کشور شیعه باید محب اهل بیت باشد و در شناسایی این روز تمام تلاش و توان را به کار برد.

وی شهرداری، آمور آب و فاضلاب، سپاه، امور برق و هلال احمر را تشکیل دهنده کمیته اجرایی و پشتیبانی برشمرد و گفت: کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی باید زیر نظر اداره کل ارشاد اسلامی برگزار شود.

دیدگاه شما