وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 13 مهر 1393 ساعت 10:47   |   کد مطلب: 9935
 نماز عید قربان در همدان اقامه شد
مردم درالمومنین همدان بار دیگر با حضور در نماز عید قربان اتحاد و همدلی مسلمانان را به نمایش گذاشتند.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان در خطبه های نماز عید قربان گفت: عید قربان عید فداکاری و اوج بندگی است و امروز حجاج بیت الله الحرام در صحرای مشعر و منا به اعمالی می پردازند که اگر تقوای الهی و تسلیم در برابر امر الهی در آن رعایت نشود ارزشی نخواهد داشت.

سید 'مرتضی حسنی حلم' تصریح کرد: عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان و برای این امت نشاط آور و شکوه ایمان است .

وی افزود: امروز حجاج با رمی جمرات که نماد شیطان است بت خودپرستی و دنیا پرستی را در خود می شکنند و بار دیگر تقوا و تسلیم در برابر اوامر الهی را می آموزند.

وی رمی جمرات و سنگ انداختن به شیطان را نماد دوری از صفات ناشایستی چون تکبر و استکبار دانست و گفت: امروز رژیم صهیونیستی،امریکا، انگلیس و گروه داعش که به نام دین و اسلام به دین خدا خیانت می کنند همان شیطانی هستند که باید از جامعه مسلمانان رمی شوند.

حجت الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه عید قربان زمان مناسبی برای نشان دادن اتحاد مسلمین است، خاطرنشان کرد: باید برای نمایش اقتدار مسلمان از این عید بهره جست.

رییس ستاد اقامه نماز استان با بیان وضعیت منطقه و تحرک گروه های تروریستی همچون داعش گفت:اتحاد مسلمانان موجب نابودی این گروه می شود.

نماز عید قربان با حضور طیف های مختلف مردم ساعت هفت صبح روز یکشنبه اقامه شد و مردم درالمومنین همدان بار دیگر با حضور در نماز عید قربان اتحاد و همدلی مسلمانان را به نمایش گذاشتند.

منبع:ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما