وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 13 مهر 1393 ساعت 10:40   |   کد مطلب: 9934
آیین بزرگداشت شهدای پنجم آبان کبودراهنگ برگزار می شود
فرماندار شهرستان کبودراهنگ از برگزاری آیین بزرگداشت شهدای پنجم آبان این شهرستان همزمان با سی وششمین سالگرد قیام حماسی مردم کبودراهنگ، خبر داد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ستاد بزرگداشت شهدای پنجم آبان زمان برگزاری این مراسم را شب دوشنبه پنجم آبان همزمان با دوم محرم اعلام کرد و گفت: در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد تکیه کبودراهنگ برگزار خواهد شد استاندار همدان به سخنرانی می پردازد.

وی به بیان دیگر برنامه های آیین بزرگداشت شهدای پنجم آبان در کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت سه پروژه عمرانی با حضور استاندار همدان افتتاح می شود.

احسان قنبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام پنجم آبان کبودراهنگ، از عموم مردم ، خانواده شهدا و مسئولین شهرستان دعوت کرد تا با حضور معنوی و گسترده خود در این مراسم با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ نیز از اجرای برنامه های متنوع به همین مناسبت در مدارس شهرستان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدای پنجم آبان در بین دانش آموزان اقدام به اجرای چند ویژه برنامه کرده است.

رضا عسگری از اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به نام شهدای پنجم آبان در کل مدارس شهرستان خبر داد و گفت: اجرای مسابقات مقاله و انشاء نویسی با جوایز نفیس از دیگر برنامه های آموزش و پروش به همین مناسبت هست.

عسگری از برپایی مراسم صبحگاهی مدرسه پنجم آبان با حضور خانواده های شهدای پنجم آبان و مسئولین شهرستانی خبر داد و گفت: در این مراسم ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای پنجم آبان خاطرات حماسه‌ی ۵ آبان ۵۷ در بین دانش‌آموزان بازگو می شود و باعث آشنایی آنان با این حماسه‌ی انقلابی مردم کبودراهنگ می شود.

دیدگاه شما