وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 ساعت 23:37   |   کد مطلب: 9930
نوای دلنشین دعای عرفه در جوار گلزار شهدای تویسرکان
نجوای ملکوتی دعای عرفه در جوار گلزار شهدای شهرستان تویسرکان و همزمان در امامزادگان و بقاع متبرکه و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان طنین انداز شد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، مردم خداجوی تویسرکان با حضور در گلزار شهدا و بقعه متبرکه شهرستان به قرائت دعای پر فیض عرفه پرداختند.

عاشقان حسینی با چشمانی اشکبار دست دعا به درگاه احدیت برافراشته  بودند.

رضا شریفی راد مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه روز عرفه روز دعا و روز راز و نیاز با خدا است، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن روز نیایش دعای عرفه در ۱۲ امامزاده این شهرستان تویسرکان قرائت شد.

 ویعنوان کرد: در روز عرفه درهای بخشش حق تعالی به روی همه مردم باز است و یکی از روزهایی است که خداوند متعال به بندگانش نعمت های زیادی می دهد که همانا دعای خالص برای خواستن یکی از آن نعمت ها است.

برگزاری دعای عرفه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان

به همت دفتر فرهنگ اسلامی واحد تویسرکان مراسم  قرائت دعای عرفه مطابق هر سال و با حضور تعدادی از اساتید، دانشجویان و کارکنان در مسجد این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

 حجت الاسلام حجت بت شکن رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد تویسرکان با تبریک عید قربان و روز عرفه اظهار داشت: در همه ایام الله آیات و نشانه هایى است براى هر انسان شکیبا و پراستقامت و شکرگزار وجود دارد و روز عرفه از آن روزهای مهم است.بت شکن با بیان اینکه این دعا از یادگارهای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) است ادامه داد: روز عرفه روز تحول درونى و انقلاب معنوى با آن همه مزایا و ویژگى هاى ارزشمند براى هر مسلمان بیدار و آگاه است امیدوارم همه ما نیز از برکات این روز و این دعا بهره مند شویم.

 

دیدگاه شما