وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 11 مهر 1393 ساعت 20:26   |   کد مطلب: 9909
برنامه های هفته نیروی انتظامی در کبودراهنگ تشریح شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ ضمن تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان از اجرای بیش از 50 برنامه مختلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ پژمان قویمی در نشست خبری با خبرنگاران کبودراهنگ گفت: هفته ناجا از ۱۴ مهرماه دوشنبه آغاز می شود که در این هفته برنامه های متنوع و مختلفی با تلاش مضاعف کارکنان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نخستین روز این هفته با عنوان اقتدار ، توانمندی و قانونمداری نامگذاری شده است، گفت: از جمله برنامه های این روز اجرای مراسم صبحگاه مشترک با حضور فرماندهان و یگان های نیروهای مسلح شهرستان، فرماندار و امام جمعه محترم و مسئولین ادارات شهرستان است که در این مراسم از برگزیدگان مسابقه بزرگ انضباطی و باز نشستگان نمونه تجلیل خواهد شد.

قویمی از اجرای همایش ورزش های رزمی خبر داد و گفت: در این هفته کارشناسان انتظامی در مدارس، مساجد و محلات حضور یافته و طی گفتگو و مشاوره با مردم به مشکلات آنان از نزدیک رسیدگی می کنند.

فرمانده انتظامی کبودراهنگ نام روز دوم این هفته را خدمتگزاری، پاسخگویی و کرامت انسانی عنوان کرد و گفت: ارائه مشاوره قضایی و حقوقی به مردم، دیدار و گفتگو با خانواده شهدای نیروی انتظامی شهرستان، برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان و خانواده های بازنشستگان و تشکیل جلسه بصیرت دینی و عقیدتی سیاسی از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی در کبودراهنگ است.

سرهنگ قویمی اهدای خون توسط کارکنان ناجا را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: ملاقات های مردمی جهت رسیدگی به مشکلات آنان همچنین اطلاع رسانی و ارائه خدمات وظیفه عمومی به وسیله پیامک و پلیس + ۱۰ از دیگر برنامه های نیروی انتظامی کبودراهنگ در این هفته خواهد بود.

وی عنوان روز چهارشنبه ۱۶ مهر را روز دانش بنیانی، حرفه گرایی و روزآمدی نام برد و گفت: اجرای طرح مردم یاری و برگزاری هم اندیشی پلیس با اصناف جهت تبادل فکر و تقدیر از واحدهای صنفی شهرستان از برنامه های این روز است که از اصناف تولید البسه عفاف و حجاب تقدیر ویژه خواهیم داشت.

قویمی همایش تجلیل از طلایه‌داران فرهنگ ترافیک، دیدار با امام جمعه و تجدید میثاق با آرمان های شهدا طی غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا همچنین ارائه خدمات مضاعف به مردم توسط پلیس های تخصصی مانند پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، اماکن، تشخیص هویت و راهنمایی و رانندگی را از برنامه های روز پنج شنبه که با عنوان روز تلاش جهادی ، ایثارگری و تعالی فردی و سازمانی نامگذاری شده است، عنوان کرد.

وی روز پنجم را روز ولایت مداری و حاکمیت و ارزش های اسلامی جامعه ایمانی عنوان کرد و گفت: همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان نیروی انتظامی با مشارکت مردم جهت ایجاد نشاط و شادی، حضور کارکنان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه جهت بیان خدمات صورت گرفته در یک سال گذشته از برنامه ها روز جمعه خواهد بود.

فرمانده انتظامی کبودراهنگ عنوان روز ششم هفته تیروی انتظامی را اعتماد عمومی، مشارکت مردمی و انضباط اجتماعی عنوان کرد و گفت: قرائت پیام مهر نیروی انتظامی در مراسم جشن مهر و دانش در یکی از مدارس شهر کبودراهنگ و برگزاری گردهمایی نگهبانان محله و شب گردان جهت تقدیر از تلاش های شبانه روزی آنان در جهت برقراری امنیت در شهرستان از برنامه های این روز خواهد بود.

وی حضور کارشناسان نیروی انتظامی در برخی مساجد شهرستان را جهت ارائه آموزش های همگانی و مصاحبه با رادیو پیام را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

قویمی از افتتاح چند پروژه عمرانی به همین مناسبت خبر داد و گفت: افتتاح پروژه های عمرانی مانیتورینگ پایه تصویری و نماز خانه ستاد فرماندهی شهرستان و طرح مکنا (مدیریت کیفیت و خوش آیند سازی) کلانتری ۱۱ کبودراهنگ از جمله این پروژه ها خواهد بود.

وی عنوان روز هفتم را آموزش همگانی و پیشگیری اجتماعی عنوان کرد و گفت: بازدید دانش آموزان از پلیس ۱۱۰ و نشست شوراها و دهیاران برای هم افزایی و تعامل با آنان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما