وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 12:02   |   کد مطلب: 9899
تحویل داوطلبانه 100 دستگاه ماهواره توسط مردم در رزن
فرماندهی سپاه شهرستان رزن ضمن تشریح طرح دجالواره و تحویل دواطلبانه ی دستگاه های ماهواره از استقبال بسیار خوب مردم در شهرستان رزن از این طرح خبر داد.

به گزارش نافع سرگرد براتزاده در گفتگو با صبح رزن گفت: برا اساس بررسی های  که با همکاری دستگاههای فرهنگی،اجتماعی و نهادهای انقلابی صورت گرفته است ماهواره عامل اصلی بسیاری از نابسامانی های اجتماعی و فرهنگی در کشور شناخته شده است،  ماهواره مهمترین ابزار رسانه در جنگ نرم استکبار بر علیه جمهوری اسلامی و ارزشهای اسلامی و ملی است.

وی افزود:امروز شبکه های متعدد ماهواره ای با  ساخت سریالها چند قسمتی،مستندهای جهت دار و هدفمند و برنامه های ظاهرا سرگرم کننده، در جهت تغییر سبک زندگی مردم و پوچ  و تهی کردن افکار جوانان از مبانی دینی اقدام می کنند. در واقع بعد از جنگ تحمیلی این بزرگترین تهدید برای انقلاب اسلامی است که در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم صورت می گیرد.

بسیج نیز به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن برای انجام وظیفه قانونی خود با همکاری نهادها و شخصیتهای انقلابی و کارشناسان شاخص به منظور مقابله با این تهدید  طرحی را براساس بصیرت دهی و آگاهی بخشی مردم به نام دجالواره را در این زمینه آماده کرده است.

وی ادامه داد:در شهرستان رزن از ابتدای سال مرحله ی تبیین و آگاهی بخشی به منظور بصیرت افزایی مردم آغاز شد که این مرحله با هوشیاری مثال زدنی مردم بصورت بسیار خوبی پیش رفت ،در مدت کوتاهی که از آغاز مرحله دوم یعنی جمع آوری داوطلبانه ماهواره می گذرد تاکنون 100 دستگاه از گیرنده های ماهواره بصورت کاملا خودجوش و مردمی به پایگاهها و حوزه های مقاوت بسیج واگذار شده است.

براتزاده اضافه کرد:با کمک های مالی  خیرین و مرم شریف شهرستان به خانواده هایی که این دستگاهها را تحویل می دهند یک دستگاه گیرنده ی دیجیتال اهدا می شود و این نیز نشان از آگاهی خیرین و مردم دینمدار شهرستان دارد.

دیدگاه شما