وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 11:24   |   کد مطلب: 9893
آقای ظریف ناجوانمردی سیاسی نکنید
پاسخ وزیر امورخارجه ایران به هاله اسفندیاری، ناجوانمردی سیاسی و مغایر با اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) است.

به گزارش نافع، کارشناس مسائل سیاسی استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: اظهارات آقای ظریف، ضعف بزرگی برای دولت و نوعی خودزنی است چراکه وزیر امورخارجه به عنوان نماینده رسمی جمهوری اسلامی و ویترین نظام غیرمستقیم اعلام کرده که تاکنون با آمریکا موافق بوده است.

محمود قاسمی با اشاره به سخنان محمدجواد ظریف که گفته اگر آمریکا در مسئله هسته‌ای با ایران همکاری نکند جناحی غرب‌ستیز ایجاد می‌شود، تصریح کرد: غرب‌ستیزی و استکبارستیزی، یکی از اصلی‌ترین اندیشه‌های سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است و وابسته به دولتی خاص نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه دولت‌های نظام جمهوری اسلامی با هر نوع گرایش سیاسی باید نسبت به حفظ ارزش‌های نظام مقید باشند چراکه این مهم از اصول قانون اساسی است.

قاسمی با بیان اینکه وابستگی هاله اسفندیاری به بنیاد انقلاب‌های مخملین ثابت شده، اظهارداشت: اظهارات آقای ظریف به عنوان نماینده دولت و نظام جمهوری اسلامی در برابر فردی که خائن به نظام و مملکت است؛ نه تنها نفعی ندارد بلکه تحقیر نظام نیز هست.

وی با بیان اینکه این نوع سخن گفتن مظمون خوبی ندارد، اعلام کرد: آنچه از این اظهارات استنباط می‌شود این است که دولت کنونی ایران موافق آمریکا و مخالف اندیشه‌های امام راحل است.

قاسمی، استفاده از این ادبیات را ناجوانمردی سیاسی و مغایر با اندیشه‌های امام و فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا برای دولت‌مردان ما یک اصل است.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما