وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 11:17   |   کد مطلب: 9891
مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در نهاوند برگزارمی شود
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند ازبرگزاری مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در نهاوندخبرداد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، بیان داشت: روز عرفه روز شناخت و بازگشت به سوی خداوند متعال و راه ائمه که همان اهدنا الصراط المستقیم است می باشد.
وی دعای عرفه را درس معارفی در تمام زمینه ها بیان کرد افزود: امام حسین (ع) در این دعا نکات بسیار ظریف و ریزی را از نعمت های خداوند و آرامش در زندگی و به دنبال آن سپاسگذاری از قادر متعال را به ما یادآوری می کند .
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به مبانی و مضامین موجود در دعای عرفه اظهارداشت: این دعای معروف جوشیده از قلب الهی و ملکوتی حضرت سید الشهداء علیه السلام می باشد و آن حضرت که وارث علوم همه انبیاء و اولیاء خاص حق بود، در این دعای بی نظیر که در عصر روز نهم ذی الحجه در بیابان عرفات با اشکی ریزان قرائت نمود. حقایق جامعی را برای کمال و سعادت دنیا و آخرت بشر ارائه نموده است.
وی با اشاره به برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه درنهاوند اضافه کرد:مراسم معنوی و روح بخش دعای عرفه در روز شنبه ۱۲مهرماه جاری راس ساعت ۱۴ درمصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزارخواهدشد.
 گروسی اظهار کرد: حجت‌الاسلام رحیم مولوی و باقرجوشتی زاده از شهرمقدس قم دعای عرفه و مناجات های مربوطه را قرائت می‌نمایند.
وی تصریح کرد: مراسم قرائت دعای عرفه علاوه بر شهرنهاوند در بخش های زرین دشت، گیان و فیروزان و روستاهای تابعه با محوریت ائمه جماعات، هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد برگزار خواهدشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما