وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 09:00   |   کد مطلب: 9878
رشد35درصدی برخورد بامجرمین فضای مجازی
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس در برخورد با مجرمین فضای مجازی 35 درصد رشد داشته است.

به گزارش نافع، سردار حاجی محمد مهدیان نسب درنشست خبری افزود: ،  در فضای مجازی 153 مورد سایت و وبلاگ و کلاهبرداری اینترنتی شناسایی و برخورد قانونی به عمل آمده است.

وی گفت:در حوزه ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و تشدید طرح امنیت اخلاقی کارهای برجسته‌ای در استان صورت گرفته به طوری که هفت ایستگاه فرهنگی در این زمینه ایجاد شده است.

مهدیان نسب با اشاره به تشکیل قرارگاه پیشگیری از سرقت گفت: کشفیات سرقت در استان هشت درصد افزایش داشته و امروز کشف به وقوع و کشف پیش‌دستانه در استان 87 درصد است.

وی با بیان اینکه ورود کالای قاچاق به اقتصاد کشور لطمه وارد می کند اضافه کرد: ماموران انتظامی در سال جاری موفق به انهدام 64 باند قاچاق کالا در استان همدان شده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس همدان امسال 16 طرح پیشگیرانه برای جلوگیری از سرقت اجرا کرده است که ماحصل اجرای این طرح ها کاهش شش درصدی جرائم در 13 مولفه امنیتی بوده است.

وی از افزایش پنج درصدی جرائم خرد خبر داد و گفت: یک هزار و 262 طرح محله محور، تخصصی، مشترک و عملیاتی انجام شد که این طرح ها موجب افزایش 63 درصدی کشفیات سرقت شد.

مهدیان نسب بیان کرد: حضور به موقع فوریت های پلیسی 110 همدان در محل بروز جرم میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس و شان و جایگاه فعالان در این مجموعه را طبق نظرسنجی های صورت گرفته 18 درصد ارتقا داد.

وی گفت: به منظور آشنا ساختن مردم با آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر و تبعات ناشی از آن دوره های آموزشی چهره به چهره و کارگاهی برای 145 هزار شهروند برگزار شد.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: لوح های فشرده (سی دی) حاوی معرفی آسیب های اجتماعی، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و برنامه های دشمن برای بی هویت کردن جوانان است نیز در اختیار ادارات قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: فوت ناشی از سوانح رانندگی در معابر درون شهری در شش ماه امسال 30 درصد معادل 18 نفر کاهش یافته است ولی شاهد افزایش 6.7 درصدی متوفیان در جاده های برون شهری هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 20 مورد قتل ناشی از اختلافات خانوادگی و نزاع دسته جمعی در سالجاری رخ داده است که 19 مورد از این تعداد کشف شده است.

وی افزود:پلیس دربحث فرهنگ‌سازی اقدامات خوبی داشته و مردم باید مقررات را رعایت کنند.

مهدیان نسب افزود:

نیروی انتظامی استان در زمینه تعامل با اصحاب رسانه 35 درصد افزایش در سطح استان داشته است.

 

دیدگاه شما