وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 12:06   |   کد مطلب: 9859
هیچ گونه کمبود معلم در شهرستان تویسرکان وجود ندارد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده سمیه تویسرکان گفت: نمایشگاه افزایش جمعیت و سبک زندگی اسلامی در قالب مانوری فرهنگی در تویسرکان برپا شد.

 جواد اسدبیگی شب گذشته در برنامه آینه امید که از شبکه همدان به طور زنده پخش شد، اظهار کرد: اجرای صحیح پروژه مهر در سطح مدارس شهرستان تویسرکان از مهمترین اقدامات این اداره بود.

وی با بیان اینکه پروژه مهر بر اساس پنج محور؛ تعمیر و تجهیز، سازماندهی، توجیه وتبلیغ، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی تشکیل شد، افزود: در این راستا تمام توان نیروهای آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی خوبی انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به سرکشی از مجتمع های آموزشی روستاها قبل از آغاز سال تحصیلی ۹۴ ـ ۹۳ ابراز کرد: در این زمینه برای بررسی مشکلات مجتمع های آموزشی روستایی هیئتی از معاونین آموزش و پرورش تویسرکان، شورای روستا و دهیاران تشکیل شد تا از نزدیک در جریان مشکلات خدماتی و آموزشی مربوطه قرار بگیریم.

اسدبیگی عنوان کرد: طی این سرکشی ها متوجه شدیم متأسفانه چندین سرویس بهداشتی به صورت مختلط است به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا ۱۵ مهر اقدامات لازم برای تفکیک تمامی سرویس های بهداشتی مدارس روستایی صورت گیرد و هم اکنون این کار به پایان رسیده است.

وی افزود: با وجود بازنشسته شدن ۶۸ معلم در ابتدای سال تحصیلی جدید هیچ گونه کمبود معلم در شهرستان تویسرکان وجود ندارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما