وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 10:58   |   کد مطلب: 9853
امروزهرنقطه صفرمرزی کشورمانندبهشت وجهنم است
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت:امروز هرنقطه از منطقه صفرمرزی ایران مانند بهشت و جهنم است که یک متر خارج ازمرز نا امن و داخل مرز کشورمان امن است.

به گزارش نافع، سردار دكتر اسماعيل احمدي مقدم در مراسم صبحگاه فرماندهي انتظامي استان همدان با اشاره به افزايش همكاري بين مردم و پليس، عنوان كرد:حتي يك حادثه قابل اشاره در انتخابات نداشتيم، اين در حالي بود كه شاهد يكي از بزرگترين انتخابات بوديم.

فرمانده نيروي انتظامي كشور با اشاره به اين كه مأموريت نيروي انتظامي مبارزه با ظلم، تجاوز، تباهي، زياده خواهي و جلوگيري از دست اندازي به حقوق ديگران است، عنوان كرد: به دنبال ايجاد شرايطي هستيم كه مردم در آرامش و امنيت به سر ببرند.

سردار احمدي مقدم ادامه داد: آرامش و امنيت مقدمه عبادت است.

وي با اشاره به لزوم تربيت نيروي هاي خودساخته براي ايجاد امنيت در كشور، عنوان كرد: نيروي انتظامي كه مي خواهد با شيطان برون مبارزه كند بايد ويژگي هاي خاص و مطلوب خود را تقويت كند.

سردار احمدي مقدم با تأكيد بر لزوم آمر به معروف بودن همه كاركنان نيروي انتظامي، ادامه داد: كار زشت از پليس زشت تر است و كار نيكو نيكو تر.

وي اظهار داشت: وضعيت نيروي انتظامي استان همدان نسبت به دوسال قبل پنج ونيم درصد ارتقا يافته است.

فرمانده نيروي انتظامي كشور با تأكيد بر متوازن بودن همه بخش هاي نيروي انتظامي، بيان داشت: رفتار با مردم، جلب رضايت مردم و افزايش امنيت و كاهش جرم از شاخصه هاي اين توزان است.

سردار احمدي مقدم بيان داشت: از سه ماه ابتداي سال تاكنون در استان همدان 10 تا 12 مورد جرايم خشن روي داده است.

وي با اشاره به اين كه اين كاهش جرايم در سايه ايمان مردم به وقوع پيوسته است، بيان داشت: مردم وظيفه شناس استان همدان همكاري و همياري مناسبي با نيروي انتظامي داشته اند.

سردار احمدي مقدم كه دليل پيشرفت نيروي هاي انتظامي را ايمان و عمل صالح بر شمرد، عنوان كرد: اين صفات نقطه تفاوت با ديگر پليس هاي جهان است.

وي با تأكيد برلزوم قدر شناسي اتصال به شجره ولايت، ادامه داد: نقش آفريني و توفيق در حماسه سياسي، همه دشمنان در داخل و خارج را به تبريك وا داشت.

فرمانده نيروي انتظامي كشور با اشاره به اعتراف دشمنان مبني بر اين كه ايران كشوري آزاد و مردم سالار است، گفت: همه آنان اعتراف كردند كه حرف هايي كه چهار سال پيش زدند هيچ كدام پايه و اساسي نداشته است.

جهت مشاهده تصاویر مراسم صبحگاه انتظامي استان همدان

 

دیدگاه شما