وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1393 ساعت 13:33   |   کد مطلب: 9843
همزمان با نهم مهرماه روز همبستگی با کودکان غزه انجام می شود:
برپایی هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌ به مردم فلسطین و غزه در همدان
برپایی هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌ به مردم فلسطین و غزه در همدان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان همدان از برپایی هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش نافع، جعفر چهره قانی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نامگذاری 9 مهر ماه به عنوان روز همبستگی با کودکان غزه اظهار داشت: به همین مناسبت کمیته امداد امام خمینی با مشارکت بسیج سازندگی اقدام ‌به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه و فلسطین می‌کنند.

وی افزود: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه، 9 تا 11 مهر در میادین اصلی شهرها، مساجد و از طریق پایگاههای بسیج ادارات و کارخانجات و پایگاه‌های بسیج و کمیته امداد امام خمینی در سطح استان دایرهستند.

چهره قانی ادامه داد: روز جمعه 11 مهر نیز پایگاه هایی در مصلی های نماز جمعه در سطح استان مستقر می شود.

این مسئول یادآور شد: مردم خیر استان همدان همچنین می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌به شماره حساب 50005 بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان همدان ابراز داشت: از روز قدس امسال تاکنون مبلغ یک میلیارد ریال کمک های مردمی توسط این نهاد برای مردم مظلوم غزه جمع آوری شده است.

گفتگو از فرشته درهم فروش

دیدگاه شما