وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 6 مهر 1393 ساعت 11:03   |   کد مطلب: 9794
رابطه با آمریکا محال است/ خوی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی همخوانی ندارد
مسئولان ما در سایه رهبری و هدایت‌های خردمندانه حضرت امام خامنه‌ای پایبند به برقرار نکردن رابطه با آمریکا هستند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با نافع گفت: برای برقراری رابطه با آمریکا باید نظر مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته و بررسی شود که سایر کشورها از برقراری رابطه با آمریکا چه نعفی حاصل کرده‌اند.

سردار علی شادمانی با تأکید بر اینکه مطالعات نشان می‌دهد؛ هیچ کشوری از برقراری رابطه با آمریکا سود نکرده تصریح کرد: شاید به ظاهر این رابطه موجب رونق اقتصادی این کشورها شده باشد، اما اقتصادی که بومی و پایدار و همراه با فرهنگ اصیل نباشد؛ ماندگاری نداشته و در اثر کوچکترین اختلاف با آمریکا از هم می‌پاشد.

وی اضافه کرد: اقتصادی که در سایه وابستگی به آمریکا عاید این کشورها شده، ارزشی ندارد و استقلال و عزت آن‌ها را از بین برده است.

 

خوی استکباری آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی همخوانی ندارد

سردار شادمانی خاطرنشان کرد: ملت ایران به آمریکایی‌ها نیز مانند انگلیسی‌ها همیشه بدبین بوده چون هیچ‌گاه صداقت نداشته و خوی استکباری آن‌ها با ماهیت انقلاب اسلامی که استکبارستیزی است؛ تضاد دارد.

وی با تأکید بر اینکه باوجود این مسائل، راهی برای برقراری رابطه با آمریکا وجود ندارد،

مگر اینکه خدای ناکرده مسئولان ما قصد دست برداشتن از ارزش‌ها را داشته باشند که هیهات، این امری محال است.

سردار شادمانی بیان کرد: برقراری رابطه با آمریکا وابسته به شروط همیشگی است که مسئولان ما به ویژه رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند.

وی تصریح کرد: آنچه امروز بین ایران و آمریکا مطرح شده مذاکره درخصوص فعالیت‌های هسته‌ای است تا برداشت‌های غلط غربی‌ها کاهش یافته و بتوانیم به فعالیت‌های هسته‌ای بر حق خود ادامه دهیم.

گفتگو از سمیه مظاهری

 

دیدگاه شما