وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت 09:40   |   کد مطلب: 9725
دفاع مقدس تنها به یک هفته محدود نشود
گرامیداشت دفاع مقدس تنها نباید به یک هفته در طول سال محدود شود بلکه باید عمیق‌تر و ریشه‌دار‌تر نسبت به این فرهنگ اصیل و ارزشمند توجه شود.

به گزارش نافع، سردار ابوالفضل مقدم از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس  در مراسم یادواره شهدای روستای جهان آباد نهاوندبا بیان اینکه امام خمینی(ره) تار و پود طاغوت را به هم ریخت و از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشورهای استکباری با سازماندهی گروهک‌های مختلف در نقاط مختلف کشورمان برای نابودی انقلاب برنامه‌ریزی می‌کردند، عنوان داشت: در این راستا تعداد زیادی شهید قبل از حمله عراق به کشورمان تقدیم انقلاب شد و امام خمینی(ره) با اهداف مقدس خود، این انقلاب را به پیروزی و عزت رساندند.
وی گفت: بعد از تثبیت جمهوری اسلامی در ۱۲فروردین ۱۳۵۸، دشمن طرح های متعددی را جهت نابودی این انقلاب اجرا نمود که از جمله می توان به ترور شخصیت هایی چون شهید مطهری و بهشتی اشاره کرد که این توطئه ها به تحمیل جنگ به ایران ختم شد .
مقدم عزت و شرافت ایران امروز را ارمغان ایثار و گذشت شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور مدیون خون شهدا، ایثارگران و رزمندگان کشور است.

وی افزود: با وجود دشمنی اغلب کشور‌های جهان با جمهوری اسلامی ایران همواره به عزت و آزادگی کشور ما افزوده شده و در عرصه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

این جانباز سرافراز با بیان اینکه هرچه در زمینه شهدا کار کنیم باز هم کم است، افزود: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل در جامعه فراموش شود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تاکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.
مقدم افزود: گرامیداشت دفاع مقدس تنها نباید به یک هفته در طول سال محدود شود بلکه باید عمیق‌تر و ریشه‌دار‌تر نسبت به این فرهنگ اصیل و ارزشمند توجه شود.
وی در پایان با بیان اینکه در تمام مقاطع باید پیشتاز باشیم، خاطرنشان کرد: باید حق شهدا را ادا کرده و برای دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران آماده باشیم.
در پایان این مراسم از خانواده معظم ۱۱ شهید روستای جهان آباد تجلیل شد.

دیدگاه شما