وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1393 ساعت 08:21   |   کد مطلب: 9659
 تمبر یادبود شهید'احمدرضا احدی' در ملایر رونمایی شد
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، در یادواره شهید شاخص سال شهید'احمدرضا احدی' با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان و خانواده های معظم شهدا در مسجد جامع این شهر رونمایی شد.

یکی از فضلای حوزه علمیه قم در آیین یادواده شهید'احمدرضا احدی' شهید شاخص سال ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: شهدای ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی هرآنچه در تبق اخلاص داشتند، گذاشتند و از مرزهای میهن اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام سید'حسن مومنی' اظهار کرد: شهدا هیچگاه به دنبال هوای نفس خود نبودند و تعلق و وابستگی به دنیای مادی نداشتند و همواره خود را برای پیوستن به لقاء الله آماده کردند.

وی بر لزوم تبیین سیره عملی و وصیت نامه شهدا برای نسل آینده تاکید کرد و گفت: لازم است در عرصه کنونی به خواسته های امام راحل(ره) و شهدا مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این کشور آسیبی نرسد، عمل کنیم.

حجت الاسلام مومنی ولایت مداری را پشتوانه های محکم برای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: رزمندگان اسلام با پیروی و تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری در مقابل دشمنان ایستادند و نظام را بیمه کردند.

وی ادامه داد: بروز مشکلات و حوادث در کشورهای همسایه، به دلیل نبود رهبری واحد است، در حالیکه با وجود رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ایران هر روز موفقیت ها و پیروزی های خود را پشت سر می گذارد.

در این آیین همچنین برادر شهید'احمدرضا احدی' به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت.

شهید'احمدرضا احدی' در 25 آبانماه سال 45 در خانواده ای مذهبی و سنتی به دنیا آمد و در سال 64 رتبه نخست پزشکی را در کشور کسب کرد.

وی نخستین بار در عملیات رمضان در سال 61 شرکت کرد و مجروح شد و در مدت چهار سال حضور در جبهه جنگ بارها مجروح شد که سرانجام در عملیات کربلای 5 در پاسگاه زید عراق به مقام شهادت نایل شد و پس از 15 سال پیکر خونینش در گلزار شهدای عاشورای ملایر به خاک سپرده شد.

وصیت نامه شاخص این شهید بزگوار شامل یک جمله بود که نگذارید هدف امام به زمین بماند.

شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرده است.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

منبع:ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما