وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 شهريور 1393 ساعت 12:18   |   کد مطلب: 9575
قاری بین‌المللی میهمان ویژه یادواره شهدای مریانج
کریم منصوری قاری بین‌المللی و سردار آبنوش، جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) میهمان ویژه یادواره شهدای فصل تابستان شهر مریانج هستند.

به گزارش نافع، مسئول ستاد دائمی برگزاری یادواره‌ شهدای شهر مریانج با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: استاد منصوری از قاریان برجسته کشور است که تلاوت زیبایش عصر امروز 27 شهریور در گلزار شهدای این شهر طنین‌انداز می‌شود.

حمیدرضا محمدی افزود: همچنین سردار آبنوش جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سخنران این یادواره خواهد بود.

وی اظهارداشت: این یادواره براساس سنت هرساله و به منظور گرامیداشت 33 شهید فصل تابستان به ویژه سردار شهید هادی فضلی فرمانده اطلاعات لشکر انصارالحسین(ع) در عملیات غرورآفرین مرصاد برگزار می‌شود.

مسئول پایگاه مقاومت سردار شهید عباس فرجی شهر مریانج اظهارداشت: همچنین در این آیین معنوی یاد تنها شهید گمنام به خاک سپرده شده در شهر مریانج گرامی داشته شده و از خادمان شهدا تجلیل می‌شود.

محمدی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا به صورت مداوم و فصلی در این شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: مریانج در دوران دفاع مقدس 9 هزار نفر جمعیت داشت که از این بین 153 شهید و هزار و 500  ایثارگر را به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه از نظر تعداد شهدا نسبت به جمعیت، رتبه دوم یا سوم کشور مربوط به مریانج است، تصریح کرد: در کل کشور به ازای هر 200 نفر یک شهید، در استان به ازای هر 120 نفر یک شهید، اما در مریانج به ازای هر 60 نفر یک شهید وجود دارد.

دیدگاه شما