وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 26 شهريور 1393 ساعت 15:20   |   کد مطلب: 9556
عملکردسپاه در فرهنگ سازی مطلوب است
تعویض داوطلبانه ماهواره با گیرنده دیجیتال درفامنین
عملکردسپاه در فرهنگ سازی تعویض ماهواره با گیرنده دیجیتال مطلوب است
معاون فرماندار شهرستان فامنین گفت :با فرهنگ سازی سپاه شاهد عملکرد مطلوبی بودیم که مردم به صورت داوطلبانه دستگاههای گیرنده ماهواره رابا دستگاههای گیرنده دیجیتال تعویض کرده اند.

حمیدی از نیروی مقاومت بسیج سپاه به دلیل برگزاری نمایشگاه دجال واره در خصوص اطلاع رسانی در مورد مضرات ماهواره تقدیر و تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند که این روند با همکاری هرچه بیشتر آموزش و پرورش سازمان تبلیغات، ارشاد اسلامی و حوزه های علمیه ادامه یابد چرا که فرهنگ سازی نتیجه مطلوب خواهد داشت.

 وی گفت :با فرهنگ سازی سپاه شاهد عملکرد مطلوبی بودیم که مردم به صورت داوطلبانه دستگاههای گیرنده ماهواره رابا دستگاههای گیرنده دیجیتال تعویض کرده اند.

وی با توجه به دستور کار جلسه در خصوص بررسی راهکارهای فرهنگ سازی در راستای جلوگیری از پدیده ناپسند قمه زنی افزود طی جلسات متعدد و فراوان در سالهای گذشته بحمدالله در این زمینه شاهد برچیده شدن این پدیده ناپسنددر منطقه هستیم و نمی خواهیم با تکرار بی مورد دوباره باعث ایجاد حساسیت در این زمینه شویم و عده ای خدای نخواسته دوباره این عمل قبیح را تکرار نمایند.لذا تلاش و همکاری خوب برادران نیروی انتظامی را میطلبد که در این زمینه هوشیارانه عمل کنند و اجازه ندهندعده ای اقدام به قمه زنی کنند.

وی در پایان گفت بهتر است اداره تبلیغات اسلامی  ، اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درخصوص معضلات و پیامدهای این قبیل تهدید های اجتماعی اقدامات و فرهنگ سازی لازم را انجام دهندو فرماندهی محترم انتظامی را در این زمینه یاری کنند.

دیدگاه شما