وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 26 شهريور 1393 ساعت 00:05   |   کد مطلب: 9538
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت : با توجه به اقدامات فرهنگی صورت گرفته دو هزار و 100 نفر از شهروندان به اختیار خود و بدون هیچگونه اجباری تجهیزات ماهواره ای خود را تحویل دادند.

به گزارش نافع، سردار سرتیپ دوم پاسدار 'غلامعلی ابوحمزه' در جمع خبرنگاران افزود: توجیه برخی از روستانشینان در ارتباط با علت استفاده از تجهیزات ماهواره ای نبود سیگنال دریافت شبکه های داخلی است به همین منظور نشست هایی برای رفع این مشکل برگزار شده است.

وی اضافه کرد: البته بعد از تحویل داوطلبانه تجهیزات ماهواره ای از سوی شهروندان در مناطقی که دسترسی به شبکه های داخلی به سختی صورت می گیرد دستگاه های دیجیتال در اختیار شهروندان قرار داده شده است.

وی ترویج روابط ناسالم، پدیده ناهنجار طلاق، بدحجابی و آرایش های نامناسب را از تبعات منفی استفاده از شبکه های ماهواره ای دانست گفت: برخی افراد با الگو برداری از نوع پوشش و آرایش بازیگران سریال های غربی اقدام به شخصیت پردازی و پیاده کردن همان نقش در جامعه می کنند.

وی گفت: دشمنان با راه اندازی شبکه های ماهواره ای دنبال ایجاد خانواده بی قید و بند در برابر خانواده مذهبی، از بین بردن تقید شرعی و دینی در خانواده ها، ترویج و عادی سازی خیانت زوجین به یکدیگر، ترویج فمنیسم، ایجاد حس رقابت در بین دختران برای طلب همسر و تبلیغ پرخاشگری و بلوغ زودرس نوجوانان هستند.

سردار ابوحمزه گفت: اطلاعات سپاه همدان در یک عملیات، موفق به شناسایی چهار نفر از عوامل توزیع فیلم های مستهجن و کشف سه هزارو 600 حلقه فیلم شدند که اعضای این باند فیلم های مخرب را از غرب کشور تهیه و قصد توزیع آن در همدان را داشتند.

وی اضافه کرد: همچنین نیروهای این مجموعه باند دیگری را که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر دارویی از نوع 'متادون' و 'ترامادول' می کردند شناسایی و دستگیر کردند.

وی در ارتباط با تذکر لسانی هم توضیح داد: عمده فعالیت بسیج و سپاه در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر فضا سازی برای تذکر لسانی است و در این خصوص 85 درصد کار ستاد احیا فرهنگ سازی و 15 درصد فعالیت ها برخورد با افرادی که قصد تمکین ندارند می باشد.

وی در ادامه از برگزاری 110 عنوان برنامه توسط سپاه همدان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: نواختن زنگ انقلاب، استقبال از دانش آموزان جدیدالورود، برگزاری همایش سیاسی با موضوع جنگ نرم، تجلیل از بانوان ایثارگر، کوهپیمایی، عصر شعر و خاطره، یادواره شهدا و حضور در آیین نماز جمعه از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در همدان است.

۳۱ شهریورماه سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

منبع:ایرنا

دیدگاه شما