وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 شهريور 1393 ساعت 21:37   |   کد مطلب: 9514
کشف بيش از23هزار ليتر گازوئيل قاچاق در همدان
پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان همدان از انهدام باند قاچاق سوخت و کشف بيش از23هزار ليتر گازوئيل قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل ازمرکز اطلاع رسانی انتظامی استان همدان،  سرهنگ رحيمي با اعلام اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه بي امان با قاچاقچيان و مخلان اقتصادي و در پي کسب خبري مبني بر اينکه افرادي با هويت هاي معلوم و با استفاده ازکاميون هاي کشنده كانتير دار اقدام به قاچاق سوخت از خاك جمهوري اسلامي ايران به کشور عراق مي کنند رسيدگي به اين موضوع در دستور کارماموران اداره پشتيباني عمليات اطلاعاتي اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: با انجام چندين هفته کار و تلاش شبانه روزي ماموران اين پليس و با اعزام سه اکيپ ويژه به محور هاي ورودي و خروجي استان ، خودرو کاميون کشنده کانتينر دار سفيد رنگ در "ميدان عاشوراي" همدان متوقف شد.

سرهنگ رحيمي در ادامه گفت:راننده و سرنشينان آن به هويت هاي(س-ا)و (م-ا)و(خ-ب) دستگير و خودرو ي توقيف شده با اتحاذ تمهيدات لازم به اداره مبارزه با قاچاق کالا مستقر به "گلوگاه شهيد زارعي " دلالت داده شد.

اين مقام مسوول گفت: با توجه به پلمپ بودن محموله هماهنگي هاي لازم جهت حضور نماينده اداره گمرگ شهرستان همدان معمول وپس از فک پلمپ مشخص شد که سه بشکه اول حاوي الکل صنعتي و 116 بشکه دويست ليتري ديگر حاوي گازوئيل قاچاق بود.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان در خاتمه گفت:تلاش براي دستگيري ساير اعضاء باند کماکان ادامه دارد .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما