وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 ساعت 13:05   |   کد مطلب: 9457
بانوان ووشوکار نهاوندی نماینده استان در انتخابی تیم ملی هستند
مربی تیم ووشو بانوان نهاوند گفت: تیم نهاوند به نمایندگی از استان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کند.

به گزارش نافع به نقل از گرو، مهوش بازوند گفت: ۲۰ بانوی ووشوکار نهاوندی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به نمایندگی از استان در مسابقات قهرمانی، کشور انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات بین المللی کشور بلژیک در همدان شرکت می کنند.
وی اظهار کرد: این مسابقات با حضور نمایندگان استان های کشور به میزبانی شهر همدان در شهریورماه امسال برگزار می شود که در پایان نفرات برگزیده در هر وزن و رده سنی به اردوی آمادگی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات بین المللی کشور بلژیک معرفی می شوند.
مربی تیم ووشوی نهاوند گفت: در چند سال اخیر بانوان رزومی و ووشوکار نهاوندی عناوین اول تا سوم کشور رادر رده های مختلف سنی کسب کرده اند و امسال نیز برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی و مبارزه با حریفان خود لحظه شماری می کنند.
وی افزود: ۲۰ بانو و دختر ووشوکار نهاوندی پس از برگزاری چندین مسابقه و تمرینات سخت از میان بیش از یکصد نفر انتخاب و در مسابقات استانی نیز قهرمان شدند که در نهایت به عنوان نماینده شایسته بانوان استان برای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی معرفی شدند.
بازوند اظهار کرد: دختران و بانوان نهاوندی در سه رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان جزء ووشوکاران با استعداد قهرمان در کشور و استان هستند که با تلاش شبانه روزی خود و کمک های والدین و اداره ورزش وجوانان در راه کسب چندمین مقام قهرمانی خودند.
وی گفت: سختی ها و امکانات خانم ها در این رشته ورزشی نسبت به آقایان خیلی کمتر است ولی با پشتکار و همت بالای این ورزشکاران زحمتکش به مقامی کمتر از قهرمانی کشور در این مسابقات راضی نیستند.

دیدگاه شما