وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 ساعت 20:56   |   کد مطلب: 9436
استراحت 3 روزه الوندی‌ها قبل از مسابقات جام حذفی
تمرینات تیم فوتبال الوند تا روز یکشنبه 23 شهریور تعطیل شد تا بازیکنان این ضمن ریکاوری تمرینات پرفشار بدنسازی و هوازی به استراحت بپردازند.

تیم فوتبال الوند تنها نماینده استان همدان در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تمرینات خود را از 23 مرداد آغاز کرده بود در دومین مرحله کار تمرینی خود به بازیکنان استراحت سه روزه داد تا بتوانند با روحیه و تجدید قوای بدنی در دور جدید تمرینات حاضر شوند.

منوچهر بیگم‌جانی سرمربی و علی ضمیری‌کامل و مصطفی کاشی دستیاران وی در کادر فنی تیم الوند در این مدت دو مرحله تمرینات پرفشار بدنسازی، هواسازی و کار با توپ را در دستور کار خود داشتند تا بتوانند تیمی پرقدرتی را برای حضور در لیگ دسته دوم امسال روانه میدان کنند.

دور دوم تمرینات تیم الوند از 6 شهریور در دو نوبت صبح و بعدازظهر آغاز شده بود که طی آن ترکیب اصلی و بازیکنان مورد نیاز کادرفنی تا حدود شناسایی و کار تاکتیکی با آنان صورت گرفته بود.

بنا بر تصمیم کادرفنی تیم الوند تمرینات این تیم طی سه روز از پنج‌شنبه تا شنبه هفته بعد تعطیل شد تا بازیکنان ضمن استراحت و ریکاوری مناسب بتوانند حضور بانشاطی تا شروع مسابقات جام حذفی کشور داشته باشند.

هشت بازیکنان غیربومی تیم الوند که در فصل جدید با این تیم به توافق و قرار داد داخلی امضا کردند در این مدت سه روز برای اخذ رضایت‌نامه، برگه خروجی از استان و تسویه‌حساب مالیاتی به شهرها و باشگاه‌های قبلی خود رفتند تا برای عقد قرارداد رسمی با باشگاه الوند مشکلی نداشته باشند.

دور جدید تمرینات تیم فوتبال الوند قبل از مسابقات جام حذفی از روز یکشنبه 23 شهریور از ساعت 15:30 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح پیگیری خواهد شد.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از 14 مهر 93 باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری "منوچهر بیگم‌جانی" و کمک "علی ضمیری‌کامل" و "مصطفی کاشی" و سرپرستی "فرشید گل‌محمدی" تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

در مرحله سوم مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم فوتبال الوند همدان روز چهارشنبه 26 شهریور از ساعت 16 باید از تیم دسته اولی گل‌گهر سیرجان در همدان پذیرایی کند.

دیدگاه شما