وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 19 شهريور 1393 ساعت 12:45   |   کد مطلب: 9404
امروز و فردا كردن  براي جمع‌آوري نوشت‌افزار  با طرح‌هاي بيگانه
رئيس اتحاديه لوازم‌التحرير همدان با اشاره به اينكه امسال كه گذشت گفت: براي سال آينده برنامه جمع‌آوري نوشت‌افزارها با شكل‌هاي بيگانه در دستور كار قرار گرفته است.

به گزارش نافع،  عباس ستاره با اشاره به اينكه در حال حاضر نوشت‌افزار در سطح شهر همدان در بازار كتاب‌فروش‌ها و 200 مغازه به شهروندان همداني عرضه مي‌شود، ابراز داشت: 30 غرفه در نمايشگاه پاييزه همدان نيز از 27 شهريورماه به عرضه نوشت‌افزار دانش‌آموزان مي‌پردازند.
وي از ثابت ماندن قيمت نوشت‌افزار در سال جديد نسبت به سال گذشته سخن گفت و اضافه كرد: در قيمت محصولات نوشت‌افزار تورمي نداشتيم و با افت قيمت نيز مواجه بوده‌ايم.
ستاره با بيان اينكه بازار بهترين نمايشگاه براي خريد است، ادامه داد: جايي كه رقابت فروش در آن وجود داشته باشد از نظر ارزاني و تنوع جنس براي خريداران مناسب‌تر مي‌باشد و بازار تنها جايي است كه رقابت فروشندگان در آن به نفع مردم و مصرف كننده تمام مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: اميدوارم روزي بازار تبديل به نمايشگاه شود و مردم از اين مكان بهترين استفاده را داشته باشند چرا كه تنها در بازار مي‌توان اجناس با قيمت پايين‌تر را تهيه كرد.
وي با بيان اينكه استقبال مناسب مصرف‌كنندگان از نوشت‌افزارها با طرح‌هاي ايراني اسلامي نيازمند فرهنگ‌سازي در ميان دانش‌آموزان و خانواده‌هاي آنهاست، گفت: ميزان استقبال از نوشت‌افزارهاي ايراني- اسلامي هنوز مشخص نيست.
عباس ستاره با اشاره به اينكه امسال كه گذشت گفت: براي سال آينده برنامه جمع‌آوري نوشت‌افزارها با شكل‌هاي بيگانه در دستور كار قرار گرفته است.
وي عنوان كرد: در حال حاضر هر دو نوع نوشت‌افزار چه اسلامي و چه با اشكال بيگانه در سطح بازار عرضه مي‌شود و با وجود نوشت‌افزارهاي داراي طرح‌هاي خارجي انتخاب ايراني- اسلامي براي دانش‌آموزان محدودتر مي‌شود. 

دیدگاه شما