وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393 ساعت 17:24   |   کد مطلب: 9327
تکریم ارباب رجوع در انتخاب مدیران مؤثر است
امام جمعه همدان گفت: کمک به سالخوردگان و محبت به کودکان از مؤثرترین نقش‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه محسوب می‌شود.

آیت‌الله طه محمدی،  در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار کرامت را بزرگواری، جوانمردی، فضل و بخشش و گذشت عنوان کرد و گفت: گذشت به معنی عفو بوده و خود زیر چتر کرامت قرار می‌گیرد؛ از این رو انسانی که از کرامت کافی برخوردار است از همه این خوبی‌ها نیز برخوردار است.

وی از مردم نمازگزار خواست تا تقوی الهی پیشه کنند و تأکید کرد: یکی دیگر از شاخصه‌های افرادی که می‌خواهند در عرصه سیاست وارد شوند، این است که تقوا داشته باشند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه سیاست نیز یکی از علوم تخصصی محسوب می‌شود، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف در صورت نیاز به متخصص سیاسی مراجعه می‌شود، اما در عرصه سیاست این اتفاق رخ نمی‌دهد.

آیت‌الله طه محمدی با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که همه باید به دولت کمک کنند، چراکه کمک به دولت کمک به مردم است.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت، افزود: مردم باید امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را در بحث کرامت الگوی خود قرار دهند، چراکه متأسفانه کرامت در اسلام مغفول مانده و به دست فراموشی سپرده شده است.

امام جمعه همدان متذکر شد: عمده‌ترین کرامت‌های خداوندی برای انسان قرار داده شده که در این زمینه ابتدا باید میدان وسیع کرامت و محدوده کرامت انسان را درک کنیم.

وی، نبود استقامت در هر کاری را منتج به شکست دانست و یادآور شد: استقامت در کارهای خیر و رسیدن به هدف‌های بزرگ از بهترین کرامت‌های انسان محسوب می‌شود که باید یکی از اولویت‌های زندگی هر انسانی باشد.

امام جمعه همدان در پایان هدایت را بزرگ‌ترین نعمت الهی برشمرد و تشریح کرد: کمک به سالخوردگان و محبت به کودکان از مؤثرترین نقش‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه محسوب می‌شود، از این رو یکی از امتیازات مهم برای انتخاب مدیران در ادارات تکریم ارباب رجوع است.

دیدگاه شما