وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393 ساعت 11:43   |   کد مطلب: 9324
 ماهواره ارزش‌ها را تهدید می‌کند
یک کارشناس مذهبی ماهواره‌ را یکی از خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای اشاعه فساد و فحشا در جامعه بیان کرد.

حجت الاسلام نورالله کرملو در نشست بصیرتی در جمع اهالی روستای قرخلر از توابع شهر قهاوند گفت: هدف جنگ نرم تسخیر ذهن جوانان است زیرا ذهن جوان کنجکاو است و می توانند به راحتی در آن نفوذ کنند و به اهداف شوم خود برسند.

امام جماعت مسجد شهر قهاوند بیان کرد:۹۰ درصد از گرداننده ی شبکه های ماهواره ای یهودی ها و صهیونیست­ها هستند و با مهارت تمام روی فکر و ذهن جوانان کار می کنند و تصمیم دارند فرهنگ خود را جایگزین فرهنگ غنی اسلام کنند.

این کارشناس دینی ادامه داد: فرهنگ غرب، فرهنگ ریبرال دموکرات یا فرهنگ برهنگی است که این فرهنگ در کشور ما وجود ندارد و قصد آنها وارد کردن این فرهنگ به کشور ماست و امیدواریم با بینش و فهم عمیق مردم جلوی ورود این فرهنگ به کشور گرفته شود.

کرملو بیان کرد: برهنگی در فرهنگ غرب موج می زند حتی این فرهنگ را در پوشش ورزشی ورزشکاران آنها نیز می بینیم ولی ورزش شرق پوشیدگی دارد و حرمت ها در آن رعایت می شود.

وی اظهار داشت:انقلاب ما انقلاب ارزش هاست و ورود ماهواره بسیاری از ارزش ها را تهدید می کند به صورتی که آرام روی ذهن افراد تاثیر می گذارد و فرهنگ پوچ خود را در قالب مدرنیته به مردم عرضه می دارد.

این کارشناس دینی تصریح کرد: بلوغ زودرس، فشار روانی و طلاق از جمله آسیب های ماهواره است و افرادی که به طور مرتب از آن استفاده می کنند را تهدید می کند و باعث تغییر فرهنگ مردم به صورت تدریجی می شود.

دیدگاه شما