وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 12 شهريور 1393 ساعت 11:38   |   کد مطلب: 9293
معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت استان همدان:
برپایی نمایشگاه پاییزه همدان جلوگیری از افزایش بی رویه قیمتهاست
برپایی نمایشگاه پاییزه همدان جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت هاست
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت:هدف از برپایی این نمایشگاه جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، دسترسی آسان مردم به کالاها و کنترل و نظارت بر کالاهای موردنیاز مردم است.

  مصطفی اسدی با اشاره به اینکه از برگزاری نمایشگاه به دنبال تنظیم بازار هستیم، گفت: در این نمایشگاه اقلام و کالاهای اساسی از جمله مواد غذایی، کیف و کفش، مواد پروئینی و لوازم التحریر عرضه می شود.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا در تمامی شهرستان های استان نمایشگاه پاییز برگزار شود، تصریح کرد: عملا نمایشگاه پاییزه در استان همدان از 20 شهریور ماه در شهرستان های ملایر، نهاوند، تویسرکان، رزن و اسدآباد برگزار می شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت و معدن همدان از عرضه کالاها با تخفیف پنج تا 20 درصدی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تخفیف در این نمایشگاه برای تنظیم بازار بوده و با برگزاری نمایشگاه به دنبال مقابله با بازار نیستیم.

وی همچنین با اعلام اینکه در نمایشگاه پاییزه کالاهای تنظیم بازاری از جمله مرغ و برنج نیز عرضه می شود، گفت: با توجه به قیمت مناسب کالاهای اساسی از جمله مرغ در سطح بازار استقبال چندانی از عرضه این کالاها در نمایشگاه ها صورت نمی گیرد.

اسدی فروش فوق العاده در سطح بازار را یکی دیگر از اهرم های تنظیم بازار در این مدت دانست و گفت: اصناف با برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه مخالف بوده و به دنبال برگزاری فروش فوق العاده در بازار هستند.

وی افزود: فروش فوق العاده باید براساس ضوابط حاکم بر نمایشگاه فروش پاییزه انجام شود در غیر این صورت اجازه برگزاری فروش فوق العاده به اصناف و اتحادیه های مرتبط داده نمی شود.

معاون سازمان صنعت و معدن استان همدان با تاکید بر اینکه مطلوبیت فروش فوق العاده بیشتر از برگزاری نمایشگاه است، گفت: اتاق اصناف هنوز برای برگزاری فروش فوق العاده مهلت دارد ولی باید تمامی ضوابط حاکم بر نمایشگاه را در این بخش اجرایی کند.

براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت نمایشگاه های پاییزه در سطح استان ها از تاریخ 20 شهریور ماه کار خود را آغاز می کنند.

دیدگاه شما