وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 10 شهريور 1393 ساعت 15:54   |   کد مطلب: 9262
ایمن سازی 43نقطه حادثه خیز دراستان همدان
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: 43 نقطه حادثه خیز از ابتدای امسال تاکنون در این استان ایمن سازی شد.

به گزارش نافع، محمد رودباری در گفتگو با ایرنا افزود: کارگروهی به همین منظور با بررسی میزان سوانح فوتی، جرحی و خسارتی محل های پرحادثه را شناسایی و آنها را در لیست نقاط پرخطر نیازمند ایمن سازی قرار می دهند.

وی اضافه کرد: همچنین در این کارگروه علاوه بر اداره کل راه و شهرسازی، پلیس راه و حمل و نقل پایانه ها نیز حضور دارند و عملیات عمرانی مورد نیاز برای ایمن سازی نقاط مورد نظر بررسی و مصوب می شود.

وی اضافه کرد: امسال 77 نقطه حادثه خیز در همدان شناسایی شده بود که 43 نقطه از این تعداد با استفاده از اعتبارات داخلی اصلاح و برای استفاده کنندگان از جاده های این استان ایمن شد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی همدان انجام عملیات خاکریزی و خاکبرداری و اجرای طرح های عمرانی متنوع متناسب با نوع طرح را از جمله اقدامات صورت گرفته برای حذف نقاط حادثه خیز استان همدان ذکر کرد.

رودباری افزود: تکمیل پل ازندریان، اجرای طرح نیوجرسی در جاده همدان کرمانشاه حدفاصل منطقه زاغه تا آبرومند، اجرای طرح نیوجرسی (علامت گذاری جاده ای) در ورودی تویسرکان، آسفالت زیرگذر حاجی آباد و تکمیل زیر گذر کفراش از جمله نقاط حادثه خیز ساماندهی شده این استان است.

وی بیان کرد: همچنین برای ایمن سازی محورهای شریانی راهداران اقدام به نصب تابلوهای مسیر نما، تابلوهای هشداری و انتظامی، نصب چراغ چشمک زن، اصلاح شیب، برداشتن تراشه و تعریض راه و شانه راه ها و اجرای شیار لرزاننده طولی و عرضی کرده اند.

استان همدان دارای پنج هزار 300 کیلومتر انواع راه است.

دیدگاه شما