وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 شهريور 1393 ساعت 08:52   |   کد مطلب: 9242
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در یادواره شهدای اصناف تویسرکان:
پیروزی غزه، آغاز فروپاشی صهیونیست است
 پیروزی غزه، آغاز فروپاشی صهیونیست است
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: پیروزی در نبرد 51 روزه مردم مسلمان غزه آغاز راهی برای فروپاشی کامل صهیونیست و استکبار جهانی و آزادی قدس شریف است.

غلامعلی ابوحمزه در یادواره شهدای اصناف تویسرکان اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که بر همه عالم تأثیر می گذارند و خدا به خاطر عزتی که به شهدا داده به آنها کرامت عطا کرده است.

وی تصریح کرد: وظیفه ایمانی مردم و مسئولان این است که از موقعیت خود برای خدمت به مردم استفاده کنند همانگونه که شهدا برای مطالبات مردم خدمت و تلاش می کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای اصناف شهرستان تویسرکان، گفت: برگزاری یادواره شهدا موجب ذکر و تجلی نور شهدا است و بهترین فرصت برای تجدید بیعت با آرمان های آنان خواهد بود.

ابوحمزه همچنین افزود: انقلاب اسلامی برای تمام ملت‌های آزاده‌اندیش جهان به عنوان یک الگو است که تبلور و تأثیر آن را در جنگ ۳۳ روزه لبنان، جنگ ۲۲ روزه، هشت روزه غزه و پیروزی مقاومت غزه در جنگ ۵۱ روز را می توان دید.

وی افزود: پیروزی بزرگ غزه در در برابر رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهنده مقاومت و ایستادگی آنان در مقابل ظالم است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه نبرد و مقاومت مردم مظلوم فلسطین با اشغالگران صهیونیست هنوز تمام نشده است، ابراز کرد: : پیروزی در نبرد ۵۱ روزه مردم مسلمان غزه به حقیقت آغاز راهی برای فروپاشی کامل صهیونیست و استکبار جهانی و آزادی قدس شریف است.

دیدگاه شما