وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 7 شهريور 1393 ساعت 10:22   |   کد مطلب: 9214
همزمان بامیلاد کریمه اهل بیت(س) صورت گرفت؛
تجلیل از دختران نمونه استان همدان
تجلیل از دختران نمونه استان همدان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:کرامت و منزلت زن در اسلام به اهمیت حفظ حجاب و عفاف است و دختران در این زمینه باید توجه ویژه کنند چراکه دختران در معرض تهاجم فرهنگی هستند.

  حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان درهمایش سراسری« دختران آفتاب»  با اشاره به پیروزی مقاومت غزه در برابر صهیونیست افزود: دشمن حجاب و عفاف دختران اسلامی را نشانه رفته اما مقاومت دختران در این زمینه سبب پیروزی اسلام در همه ابعاد شده است.

وی گفت:ارتباط با خدا یعنی نماز اول ماه و صدقه که انسان را در برابر بلایا و مشکلات بیمه الهی می کند.
حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در ادامه با اشاره به ولادت حضرت معصومه و نامگذاری این روز به نام دختران افزود: حضرت معصومه (س) به دلیل اینکه ازدواج نکردند و در سن 18 سالگی از دنیا رفتند این روز را روز دختر می نامند .
امام جمعه موقت ملایربا تاکید براینکه شبکه های ماهواره های تاثیراتی را بروری خانواده ها گذاشته است اظهار داشت: در بعضی از خانواده ها زن و شوهر در کنار هم هستند اما از شمال تا جنوب با هم فاصله دارند لذا دچار طلاق عاطفی شده اند .
حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان با بیان اینکه باید عاطفه و محبت در بین خانواده ها افزایش یابد تصریح کرد: شبهات زیادی در مورد زنان و دختران در شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه های ماهواره ای وجود دارد که اگر دختران و زنان ماهیت خود را در جامعه حفظ نکنند از دست نامحرمان در امان نخواهند بود .
وی با تاکید براینکه ماهیت زن به عاطفه است افزود: حضرت معصومه به دلیل اینکه کسی در شان ایشان نبودند که به عاطفه شان پاسخ دهد ازدواج نکردند.
امام جمعه موقت شهرستان ملایر با بیان اینکه عاطفه بزرگترین امتیار بانوان است گفت: شقاوت و سعادت هر جامعه ای به بانوان این جامعه بستگی دارد و بهترین الگو در این زمینه حضرت معصومه (س) هستند .
فاضلیان در پایان خطاب به دختران یادرآور شد: شما دختران دعای مستعجاب شده حضرت ابراهیم هستید چرا که حضرت ابراهیم پیامبر اولوللعظم خدا که دارای دو پسر بود به خانه خدا رفت و از خدا خواست که یک دختر به او عطا کند و خدا دعای او را مستعجاب کرد .

در پایان این مراسم از هفت تن از دختران برتر استان همدان در زمینه رتبه‌های پزشکی، اختراع، پژوهشگران امنیت شبکه و مباحث علمی تجلیل شد.

دیدگاه شما