وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 6 شهريور 1393 ساعت 09:24   |   کد مطلب: 9198
امروز همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(س)
همایش گوهر علم و عفاف در همدان برگزار می‌شود
همایش گوهر علم و عفاف در همدان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(س) همایش بزرگ «گوهر علم و عفاف» در همدان برگزار می شود، گفت: در این روز دختران ولایتمدار نیز تجلیل می‌شوند.

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: این همایش امروز با حضور گسترده دختران ولایت‌مدار همدان در سراسر استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از تجلیل از دختران ولایتمدار در این همایش خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب نیز در حاشیه برگزاری این همایش گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها سبب تبیین و تشریح زندگی سراسر پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به دختران و الگوپذیری آنان می‎شود، بانوان این سرزمین را به بهره‎گیری از منش و روش این بانوی بزرگوار دعوت کرد.

ابوحمزه ولایتمداری دختران را زمینه‌ای برای تعالی جامعه دانست و گفت: از آن جا که دختران و زنان به عنوان ارکان اصلی جامعه و پرورش دهندگان نسل امروز و فردا به شمار می روند باید از نظر معنوی و تربیتی در سطح بالایی باشند.

وی از تلاش دشمن برای ربودن گوهر عفاف و حجاب از زن ایرانی سخن راند و ابراز کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که برای مقابله با اسلام باید بر روی زنان متمرکز شده و آنان را از مسیر اسلام و ولایت خارج کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به ارزش‌گذاری اسلام به زنان گفت: در دین مبین اسلام بر خلاف نگاه غرب به زن به عنوان موجودی تأثیرگذار و انسان‌ساز نگریسته می شود پس باید قدردان این نوع نگاه بوده و در این مسیر با قوت گام برداشت.

دیدگاه شما