وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 5 شهريور 1393 ساعت 12:31   |   کد مطلب: 9181
جشن دختران ولایت‌مدار در همدان برگزار می‌شود
معاون ‌تبلیغات اسلامی ‌همدان گفت: شاخص‌ترین ویژگی حضرت معصومه(س) "ولایتمداری" آن حضرت است که این مهم باید در بین دختران امروز تبیین و نهادینه شود.

حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی با گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) اظهار کرد: گرامیداشت ایام دینی و ولادت حضرت معصومین(ع) در جامعه کنونی باید همراه با بصیرت‌بخشی و تبیین موازین و عقاید این بزرگواران برای نسل حاضر باشد تا بر این اساس آگاهی قلبی نسبت به راه اهل بیت(ع) نیز برای همگان ایجاد شود.

وی افزود: بصیرت‌افزایی و بینش بخشی نسبت به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) در بین دختران امر مهمی است که سبب ارتقای رشد دینی و ولایی این قشر شده و دختران ما را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بیمه می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه حضرت معصومه(س) به دلیل حرمت ولایتمداری و پذیرش ولایت بردارش امام رضا(ع) راهی سف شد و رنج سفر را متحمل شد، گفت: این موارد و اهمیت تبعیت از "ولایت" باید در بین دختران و حتی زنان جامعه امروز تبیین و تشریح شود تا همگان ارزش این مقوله را متوجه شوند.

وی بیان کرد: مبلغان و روحانیون دینی در جش‌هایی که به مناسبت میلاد حضرت معصومه(ع) برگزار می‌شود باید در راستای ارتقای بینش مدعوین به خصوص دختران جوان حاضر در مراسم نسبت به اهمیت ولایتمداری و ولایت‌پذیری شخصیت آن حضرت همت ویژه داشته باشند.

کیانی عنوان کرد: اهمیت بصیرت بخشی نسبت به جایگاه ولایت در جامعه اسلامی تا به آن حد است که دشمن همواره این جایگاه رفیع ارزشی را نشانه رفته و همواره در صدد هجمه به ولایت و ولایتپذیری مردم مسلمان است که خوشبخاته با بصیرت دینی همواره نقشه‌های شوم دشمن ناکام مانده است.

وی تصریح کرد: همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س) در استان همدان جشن دختران ولایتمدار با حضور هیئت‌های مذهبی و مدیحه سرایی مداحان برجسته برگار می‌شود که در این مراسم بیشتر مدعوین را دختران ولایی تشکل می‌دهند.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما