وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 4 شهريور 1393 ساعت 12:33   |   کد مطلب: 9162
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
اقدام دولت درباره پالم شتابزده و شمشیر دولبه بود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی: اقدام دولت درباره پالم شتابزده و شمشیر دولبه بود
طرح موضوعاتی چون روغن پالم مانند شمشیر دولبه عمل کرده و به ضرر مردم و اقتصاد کشور تمام می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با نافع افزود:  طرح برخی مسائل نظیر لبنیات آلوده به روغن پالم از طرف دولت‌مردان، شتابزده و بدون بررسی کامل بوده و این موجب می‌شود که تولیدکنندگان خوب کشور نیز آسیب ببینند.

احمد آریایی‌نژاد با بیان اینکه این اظهارنظرهای عجولانه و بدون تدبیر موجب نگرانی مردم و محروم ماندن از منابع غذایی سالم می‌شود، تصریح کرد: دولت‌مردان و مسئولان باید منافع و مضرات اظهارات خود را در نظر گرفته و مشکل یک بخش را به همه تعمیم ندهند.

وی با تأکید بر اینکه مسئله وجود روغن پالم در محصولات لبنی ایران، خریداران خارجی این محصولات از ایران را تا اندازه‌ای دلسرد ساخته به دولت توصیه کرد به جای تعمیم مشکل به همه، نظارت خود را بر کارخانجات تولید مواد غذایی افزایش داده و درصورت مشاهده تخلف، موضوع را به مراجع مربوطه و دستگاه قضائی اطلاع دهد.

آریایی‌نژاد اظهارداشت: امروز بخش زیادی از محصولات غذایی مورد استفاده ما در کارخانجات تهیه شده  و تولیدکنندگان برای تهیه مواد غذایی و جبران کمبود غذا، دست به روش‌هایی می‌زنند که طبیعی نیست و ممکن است مضر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این موارد باید روش‌هایی را به کار برد که ضرر آن کمتر از فایده مورد نظر باشد که البته برخی تولیدکنندگان به این مسئله توجه نکرده و سلامت مردم را درنظرنمی‌‌گیرند

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما