وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 3 شهريور 1393 ساعت 14:54   |   کد مطلب: 9150
در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب همدان
کتاب"رمضان در کوشک"رونمایی شد
 رمضان در کوشک رونمایی شد
همزمان با آیین گشایش نهمین نمایشگاه سراسری کتاب همدان از سه کتاب، «رمضان در کوشک»، «نادره دانای جهان پورسینا» و «و اما آن شب برفی» رونمایی شد.

همزمان با آیین گشایش نهمین نمایشگاه سراسری کتاب همدان از چهارمین جلد کتاب مجموعه 12 جلدی کارنامه تاریخی استان در زمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با نام رمضان در کوشک رونمایی شد.

«رمضان در کوشک » نوشته ابوالفتح مومن مورخ توانای تاریخ معاصر همدان است. در این مراسم جمعی از خانواده‌های مرتبط با شهدای حاضر در کتاب نیز حضور داشتند.

«نادره دانای جهان پورسینا» نیز کتاب دیگری بود که رونمایی شد، این کتاب مجموعه شامل مقالات و اشعاری است که در وصف ابوعلی سینا دانشمند بزرگ جهان اسلام سروده شده و توسط مسعود میدانچی گردآوری شده است.

کتاب «و اما آن شب برفی» که یک رمان سیاسی است توسط حسین صفی نویسنده و کارگردان توانای تئاتر همدان نوشته شده است.

این نویسنده درباره کتاب خود گفت: نوشتن این کتب از سال 1380 آغاز و هفت سال به طول انجامید و پس از آن در انتظار مجوز انتشار بود که بالاخره در اوایل سال جاری از زیر چاپ درآمد و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز رونمایی شد.

 

صفی تأکید کرد: هیچ یک از رسانه‌های استان از زمان انتشار این کتاب تا کنون به آن نپرداخته‌اند.

در ادامه این مراسم نیز از هنرمند توانی معلول استان مینا آذرافشان تقدیر به عمل آمد؛ همچنین غلامرضا بکتاش، شاعر توانمند حوزه کودک و نوجوان مورد تجلیل قرار گرفت.

محمد سیف نیز به عنوان ناشر برگزیده استان همدان از شهرستان نهاوند معرفی شد.

 

دیدگاه شما