وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 2 شهريور 1393 ساعت 09:21   |   کد مطلب: 9128
برگزاري نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعت چاپ استان از امروز
نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعت چاپ استان همدان از امروز تا 8 شهريورماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي همدان پذيراي بازديدکنندگان خواهد بود.

 اين نمايشگاه با هدف معرفي و شناساندن توانمندي‌هاي صنعت چاپ استان زمينه‌اي را فراهم مي‌کند تا توانمندي و قابليت‌هاي اين حوزه براي شهروندان بازگو و به نمايش گذاشته شود.

مدير اجرايي نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعت چاپ استان در اين باره گفت: توسعه چاپ و نشر در کشور نيازمند بسترهايي است که بايد محقق شود؛ زيرا ارزان شدن قيمت کتاب، هديه کتاب‌هاي نفيس، آموزش کتابخواني در مدارس و مهم جلوه دادن کتاب در فضاي خانواده از جمله بسترهايي است که پيشرفت چاپ و نشر را در پي خواهد داشت.

 مهدي زرگريان افزود: اين نمايشگاه در تلاش است اهميت چاپ و نشر را براي مردم بازگو کند و در کنار آن اميدواريم طبق فرموده مقام معظم رهبري در حوزه چاپ و نشر به جايگاه ارزشمندي دست پيدا کنيم.

وي هدف از حضور در اين نمايشگاه را معرفي ظرفيت‌هاي صنعت چاپ استان عنوان کرد و گفت: نمونه کار در حوزه چاپ استان و دستگاه‌هايي در اين خصوص در معرض ديد بازديدکنندگان در غرفه قرار گرفته است و اطلاع‌رساني تخصصي توسط کارشناسان مربوط ارائه خواهد شد.

زرگريان اظهار کرد:‌ توسعه اقتصادي بدون فرهنگ کامل نخواهد شد و حتي مي‌توان گفت که صنعت چاپ و نشر زيربناي تحول اقتصادي است؛ زيرا چاپ و نشر با تمام ابعاد سياسي و اقتصادي در ارتباط است.

وي اضافه کرد: صنعت چاپ در همدان به دليل اينکه رو به رشد است نيازمند حمايت و نگاه ويژه است.

گفتني است، علاقه‌مندان مي‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و 30 دقيقه و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 21 از اين نمايشگاه بازديد کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما