وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 16:50   |   کد مطلب: 9085
امام جمعه موقت همدان گفت: امام جعفر صادق(ع) بزرگترین کارهای فرهنگی را بدون صرف هزینه‌های هنگفت انجام داد.

حجت الاسلام ˈحسن طاهریˈ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر همدان گفت: امام جعفر صادق (ع) بر روی حصیر و خاک و با کمترین امکانات چهارهزار عالم ممتاز تربیت کرد و هم اکنون در 15 دانشگاه جهان نظریات ایشان تفسیر و تشریح می شود.

وی با ذکر ضرورت تبیین شخصیت ائمه اطهار (ع) گفت: امام شناسی در مجالس و مراسم ها مورد غفلت واقع شده و کمتر به این موضوع پرداخته می شود.

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: باید از توان علمی روحانیون و طلاب توانمند بهره گرفت و زمان زیادی را برای سخنرانی عالمان دینی در آیین های مذهبی اختصاص داد.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: باید برای حفظ وحدت در استان تلاش کرد و اجازه نداد انسجام و همدلی از بین برود چون تنها با وحدت کارها پیش می رود در غیر اینصورت گروه ها اقدام به تخریب و غیبت علیه یکدیگر می کنند.

وی با بیان اینکه افراد نباید ابزار دست دیگران شوند، گفت: افرادی هستند که دین و دنیای خود را در راه دیگران از بین بردند و این طیف در قیامت بیشتر از دیگران حسرت می خورند.

حجت الاسلام طاهری گفت: در حال حاضر گروه موسوم به ˈداعشˈ نیز چنین وضعیتی را دارد که با حمایت و پشتیبانی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار افراد بی گناه را مورد هدف قرار داده و خود نیز در این پیکار به هلاکت می رسند.

وی در ادامه با ذکر ویژگی هایی شخصیتی امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: این امام همام بزرگترین کارهای فرهنگی را بدون صرف هزینه های هنگفت انجام داد.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: تجملات و تشریفات زیاد که هم اینک در دانشگاه ها و مراکز علمی دیده می شود امری غیرضروری است.

حجت الاسلام طاهری گفت: هم اینک طرح حذف کنکور بدون در نظر گرفتن اشتغال جوانان مطرح است و جوانان با هدر دادن فرصت و پرداختن هزینه های بالا برای تحصیل در نهایت بیکار خواهند ماند.

 

دیدگاه شما